جمعه , 31 فروردین 1403

استاندار البرز در گفت‌وگو با تسنیم: تاخیری در تغییرات مدیریتی استان البرز وجود ندارد

مجتبی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در پاسخ به سوالی در مورد دلایل کندی در تغییرات سطوح مدیریتی در استان البرز اظهار داشت:کندی در انتصابات در استان البرز در کار نیست.

وی افزود: نزدیک به دو ماه از انتصاب بنده به عنوان استاندار البرز می‌گذرد.

استاندار البرز  با بیان اینکه برای انتخاب مدیران لایق و شایسته نیاز به توجه و شناسایی این مدیران داریم بیان کرد: تلاش داریم  که نیروهایی که شایستگی و قابلیت  لازم را دارند در پست‌های مربوطه در استان البرز به‌کار گرفته شوند.

عبدالهی با اشاره به اینکه افرادی با روحیه جهادی، خدمتگذاری به مردم  در استان البرز به‌کار گرفته می‌شود تصریح کرد: برای این کار حتما نیاز به زمان و بررسی داریم و باید شایسته سالاری به معنی واقعی اجرا شود.

وی با بیان اینکه هنوز برای انتخاب و تغییرات مدیریتی در استان البرز دیر نشده است ادامه داد: ممکن است که برای برخی از دستگاه‌ها که زودتر کار را شروع کرده‌اند این موضوع صادق باشد.

استاندار البزر با بیان اینکه امیداریم که تلاش ما این باشد که نیروهایی که در حال حاضر خوب هستند حفظ شوند ادامه داد: باید افراد توانمند و شایسه را به درستی انتخاب کنیم و این مسئولیت خطیر در استان البرز به افراد شایسته واگذار شود.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …