پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

اجرای طرح‌های نظارتی و بازرسی از نانوایی‌های کرج

خلیل یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح‌های نظارتی و بررسی عملکرد نانوایی‌ها با هدف بهبود کیفیت و خدمات نانوایی‌های کرج خبر داد.

وی بیان کرد: طی یک ماه گذشته عملکرد ۵۰۰ واحد صنفی نانوایی توسط این‌جانب مورد بررسی قرار گرفته است که طی آن ضمن سرکشی و عرض خدا قوت به همکاران صنفی، برخی نکات لازم‌الاجرا توسط متصدیان نانوایی را به همکاران یادآوری کردیم.

نایب رئیس اتحادیه صنف نانوایان کرج تصریح کرد: در جریان این بازرسی‌ها برخی تخلفات آشکار مانند کم‌فروشی و گران‌فروشی نان نیز مشاهده شده که گزارشات آن به طور مکتوب در اختیار اتاق اصناف البرز قرار گرفته است.

وی متذکر شد: طرح‌های بازرسی و نظارت با فعالیت واحدهای صنفی نانوایی از چندی پیش و پیرو تصمیمات اتخاذ شده در استانداری و سازمان صمت استان البرز، با حمایت همه‌جانبه اتاق اصناف، بسیج اصناف، معاونت بازرسی سازمان صمت و بازرسی و نظارت اصناف آغازشده که طی آن تمامی جزئیات و خدمات نانوایی‌ها شامل وزن نان، رعایت نرخ‌های مصوب، داشتن پروانه کسب معتبر، صلاحیت بهداشتی کارکنان شاغل در نانوایی‌ها، میزان پخت نان بر اساس سهمیه آرد اختصاصی به نانوایی و … مورد ارزیابی بازرسان قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …