پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

آماده سازی ۲۹۹ پروژه عمرانی برای گشایش در دهه مبارک فجر البرز

به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه نشست ویژه هماهنگی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر البرز ، افزود: همزمان با دهه فرخنده فجر و گرامیداشت این ایام با شکوه ۲۴۸ پروژه دولتی با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان و ۵۱ پروژه بخش خصوصی با اعتبار بیش از ۹ هزار میلیارد تومان در این استان  مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در مجموع بخش دولتی شهرستان های کرج ۶۲ پروژه، ساوجبلاغ ۵۰ پروژه، نظرآباد ۳۴ پروژه، فردیس ۱۹ پروژه، اشتهارد ۹ پروژه ، چهارباغ ۲۴ پروژه و طالقان ۵۰ پروژه قابل افتتاح خواهند داشت.
استاندار البرز گفت: همچنین در بخش خصوصی نیز شهرستان های کرج پنج پروژه با اشتغالزایی برای ۱۳۷ نفر، ساوجبلاغ ۱۳ پروژه با اشتغالزایی برای یک هزار و ۲۱۰ نفر، نظرآباد ۱۱ پروژه با اشتغالزایی برای ۱۸۷ نفر، فردیس ۶ پروژه با اشتغالزایی برای ۱۹۵ نفر، اشتهارد ۱۲ پروژه با اشتغالزایی برای ۱۵۷ نفر، چهارباغ چهار پروژه با اشتغالزایی برای ۷۷ نفر در برنامه افتتاح دارند.
وی افزود: اعتبارات پروژه های  دهه مبارک فجر سال ۹۹  البرز حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و امسال رشدی بالغ بر ۴۰۰ درصد را داشته و به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان رسیده است.
عبداللهی گفت: در این ایام دیدار و گفت و گوی چهره به چهره با مردم و حضور در منازل خانواده های معظم  شهدا و ایثارگران نیز در دستور کار است.
وی افزود: همچنین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با توجه به شیوع سویه جدید کرونا، برای برگزاری مراسم مردمی ۲۲ بهمن ماه امسال نیز برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …