یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

توقف اتلتیکو در خانه مقابل شیاطین سرخ/تعویض طلایی رنگنیک منچستریونایتد را نجات داد

به گزارش ایرنا، در مهم‌ترین دیدار مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال اتلتیکو مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه پاندا مترو پولیتانو به مصاف منچستر یونایتد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اتلتیکو مادرید در شرایطی در این جدال مقابل شیاطین سرخ قرار گرفت که چهار دیدار اخیرش را مقابل تیم‌های انگلیسی شکست خورده بود.

از طرفی منچستر یونایتد هم از هفت سفر قبلی خود به اسپانیا تنها یک برد داشت که در سال ۲۰۰۲ مقابل دیپورتیوو لاکرونیا رقم‌خورد و پس از آن چهار تساوی و دو باخت را تجربه‌کرد.

شاگردان رالف رنکنیگ به عنوان تیم صدرنشین گروه ششم به این مرحله رسیده بودند.
از طرفی اتلتیکو به عنوان تیم دوم گروه دوم با ۷ امتیاز پای به مرحله حذفی گذاشته بود.

این در حالی بود که شیاطین سرخ در این دیدار خیلی زود با گلی که دریافت کردند به شوک فرو رفتند.
در دقیقه ۷ لودی توپ را به خوبی از لیندلوف در خط دفاع ربود و به ژائو فلیکس داد تا او نیز روی اشتباه مگوایر دروازه دخیا را باز کند تا شاگردان سیمئونه پیش بیافتند.

توقف اتلتیکو در خانه مقابل شیاطین سرخ/تعویض طلایی رنگنیک منچستریونایتد را نجات داد

در نیمه اول اتلتیکو یکی دو خطر جدی دیگر را ایجاد کرد که دفع شد تا نیمه نخست با همین برتری یک بر صفر لوس بلانکوس‌خاتمه بیابد.

در شرایطی که بازی در نیمه دوم با همین نتیجه رو به اتمام بود، النگا تنها پنج دقیقه پس از حضور در زمین گل تساوی را به ثمر رساند تا شاگردان رنگنیک همچنان در این دیدار شکست نخورند و شیاطین سرخ در برگشت راه راحت‌تری برای صعود به مرحله یک چهارم داشته باشند.

دیدار برگشت دو تیم ۲۴ اسفند در ورزشگاه الدترافورد برگزار خواهد شد.

ترکیب اتلتیکو:
یان اوبلاک، خوزه خیمنز، استفان ساویچ، رینیلدو مانداوا،شیمه ورسالیکو، مارکوس یورنته، جفری کوندوگبیا، ‌هکتور هررا،رنار لودی،ژائو فلیکس و آندره کوریا.

ترکیب منچستریونایتد:
دیوید دخیا، لوک شاو، هری مگوایر، رافائل واران، ویکتور لیندلوف، فرد، پوگبا، رشفورد، فرناندز، سانچو و رونالدو

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …