جمعه , 7 اردیبهشت 1403

آزادی ۵۰ زندانی استان البرز در ماه مبارک رمضان

مدیر کل زندان‌های استان البرز از آزادی ۵۰ مددجوی بدهکار مالی و دیه ناشی از تصادفات در ماه مبارک رمضان خبر داد.

آزادی ۵۰ زندانی استان البرز در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علی چهارمحالی پیش از ظهر امروز درمراسم آزادی زندانیان که در حسینیه ندامتگاه فردیس برگزار شد گفت: امروز هشت زندانی ندامتگاه فردیس آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

مدیر کل زندان‌های استان البرز افزود: ۴۲ مددجوی دیگر هم تا پایان ماه مبارک رمضان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز، ستاد دیه استان و مرکز نیکوکاری زندان‌های استان البرز، آزاد می‌شوند.
چهارمحالی بر توسعه اشتغال در زندان‌ها، ایجاد کسب و کار برای زندانیان آزاد شده و محرومیت‌زدایی از آنان تأکید کرد و گفت: اشتغال‌آفرینی برای مددجویان از برنامه‌های جدی و اولویت‌دار است، بر همین اساس طی مذاکرات انجام شده با رئیس کل دادگستری استان البرز و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، مقرر شد به زودی و در گام نخست با همکاری ادارات مربوطه، برای ۱۶۰ نفر زندانی جرائم عمدی که واجد شرایط هستند اشتغال پایدار ایجاد شود و با حقوق مکفی در شهرک صنعتی اشتهارد مشغول به کار شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز هم در این مراسم گفت: بدهی مالی ۳۰ نفر از مددجویانی که در ماه مبارک رمضان از زندان‌های استان آزاد می‌شوند توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین شده است.
محمد مهدی پورسلیمانی افزود: برای آزادی این زندانیان مبلغ ۶۷۵ میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تخصیص داده شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …