پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

آتش سوزی مرکز جمع آوری زباله شهرک صنعتی اشتهارد عمدی است

میثم نیک نژادی پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا گفت: جمع آوری زباله در این شهرک به عنوان یک منبع درآمد و نه هزینه محسوب که این مساله سبب ورود عده ای برای فعالیت در این عرصه داشته است.

وی اضافه کرد:با هدف جلوگیری از مخاطرات احتمالی و کوتاه شدن دست دلالان در این بخش در شهرک و با هدف همکاری هر چه بیشتر با محیط زیست طی روزهای اخیر مدیریت شهرک اقدام به جمع آوری و بستن جایگاه های غیر مجاز جمع آوری و تفکیک زباله کرده است.

نیک نژادی گفت: اما سودجویانی که به هر دلیل دست شان از منافع زباله های صنعتی و پسماندهای شهرک قطع شده امروز در یک اقدام غیر منطقی و خلاف قانون اقدام، آتش سوزی صوری به راه انداخته تا افکار عمومی و شهرک را تحت فشار قرار دهند.

وی با بیان اینکه با هوشیاری عوامل انتظامی و ورود به موقع آتش نشانی با این عوامل برخورد و آتش نیز مهار شده افزود:انتظارمان ورود دستگاه قضائی و برخورد با عوامل این موضوع و اشخاصی است که پیش از این به عنوان پیمانکار در شهرک مستقر بودند.

نیک نژادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیچ یک از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک بر اثر این آتش سوزی دچار حادثه نشدند تصریح کرد: قول مساعدی که  به فعالان در شهرک می دهیم این است که هیچ واحد صنعتی در شهرک دچار حریق نشده  و از سوی دیگر  افرادی که در حال فضا سازی علیه فعالیت و اقدامات مثبت و سازنده شهرک هستند شناسایی و برخوردهای لازم چه انتشار اکاذیب و چه دامن زدن به این موضوعات انجام می شود.

شهرک صنعتی اشتهارد در استان البرز با بیش از ۲ هزار واحد صنعتی به عنوان بزرگ ترین شهرک صنعتی در کشور در حال فعالیت است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …