مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: برای تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان البرزی، سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راهاندازی میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود مدیریت خدمات ایجادشده است اظهار داشت: صحتسنجی و بهروزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز بابیان اینکه مددجویان میتوانند از طریق آدرس soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبتنام و درج اطلاعات اقدام کنند. تصریح کرد: جهت ثبت اطلاعاتپایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد داشتن کد ملی، کد پستی و شماره موبایل به نام مسئول خانوار الزامی میباشد.
محمدی فرد بهرهمندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروههای جهادی، بسیج و … برای اطلاعرسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خود اظهاری را از دیگر برنامهها برشمرد.