سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

کمک های مردمی البرز برای بازسازی سی سخت ادامه دارد

سرهنگ پاسدار مهران طیران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کمک های مردمی استان البرز برای تکمیل بازسازی خانه های آسیب دیده ناشی از زلزله سی سخت شامل کمک های نقدی و غیر نقدی بوده که مجموع کمک های نقدی تاکنون به مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان و کمک های غیر نقدی هم شامل ۴۸ تن سیمان بوده که از این مقدار ، ۱۶ تن در مرحله اول تحویل داده شده و مابقی نیز بر اساس برنامه زمانبندی شده تقدیم هموطنان سی سختی خواهد شد. 

وی یادآور شد: فراخوان جمع آوری و ارسال کمک های مردمی توسط رده های بسیج در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز انجام گرفته است و ادامه دارد.

رییس بسیج سازندگی با اشاره به زلزله بهمن ماه سال گذشته در شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد  گفت: بسیج سازندگی البرز ساخت پنج باب واحد مسکونی را در این منطقه بر عهده گرفته اند.

وی افزود: برای ساخت این منازل در فرایند ساخت، تامین منابع مالی و ارسال مصالح مورد نیاز از سوی جهادگران البرزی اقدام می شود.

طیران اضافه کرد: ساخت هر واحد مسکونی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارد که یا به صورت نقدی و یا خرید و ارسال مصالح انجام می شود ضمن اینکه برای نظارت بر هزینه کرد مبالغ نقدی نیز یک ناظر بر اجرای فعالیت ها از سوی استان در آن شهر مستقر است.

وی گفت: همچنین برای ایام نوروز سال ۱۴۰۰ یک کامیون کمک های مردمی شامل آذوقه و پوشاک به ارزش بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان برای مردم زلزله زده سی سخت از البرز ارسال شده است.

از ابتدای وقوع زلزله در سی سخت تاکنون ۱۵ گروه جهادی البرزی به این منطقه اعزام شده اند که هم اکنون یک گروه جهادگر عمرانی در منطقه حضور دارند.

۲۹ بهمن ماه سال گذشته زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شهر سی سخت در استان کهگیلویه وبویر احمد را لرزاند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …