جمعه , 31 فروردین 1403

۴۰۰ هزار نفر در استان البرز زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، داود زارع صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در سالن جلسات  بیمه سلامت استان البرز برگزارشد، اظهار داشت: در سال جاری حدود 400 هزار نفر در استان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند که  ظرفیت استان از این تعداد بیشتر است و می‌توان افراد بیشتری را زیر پوشش قرار داد.

وی با اشاره به اینکه 17 بیمارستان در البرز وجود دارد که 11 بیمارستان دولتی و 6 بیمارستان خصوصی است، افزود: بین 150 تا 200 هزار نفر دیگر نیز در استان البرز مشمول تخفیف بیمه‌ای هستند که این افراد نیز می توانند از مزایای بیمه بهرمند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز عنوان کرد: البرز دارای 5 مرکز دیالیز خصوصی است که افراد زیرپوشش بیمه سلامت در استان می توانند به صورت کاملا رایگان از این مراکز خدمات دریافت کنند.

زارع با بیان اینکه پرداختی های بیمه سلامت استان البرز  برای داروخانه ها تا مرداد ماه پرداخت شده است و سیستم پرداختی این سازمان به روز است، گفت برای خدمات رسانی به افراد تحت پوشش تاکنون با 120 پزشک خنواده در استان البرز قرار داد منعقد شده است.

وی با بیان اینکه اعتباراتی برای حمایت از درمان ناروری بانوان پرداخت شده است، گفت: در ارتباط با خدمات ناباروری افراد تحت پوشش بیمه سلامت در استان البرز می توانند از مرکز کمالی به صورت 90 درصد تخفیف برخوردار شوند.

زارع ادامه داد: با توجه به اصلاح ارز ترجیجی دارو در کشور ، مردم  باید برای برخورداری از مزایای این طزح  با ارائه نسخه  و بیمه الکترونیکی به داروخانه ها می توانند  مشمول خرید داروی آزاد نشود.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …