یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

۱۸۵ پایگاه برای جمع آوری کمک به دانش آموزان در البرز فعال شد

رضا لشینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ۲۰ شهریورتا ۱۱ مهر شور عاطفه‌ها باهدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت در استان البرز برگزار می‌شود.
 وی  گفت:  تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند در سالجاری بدلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی( آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی ، تورم و همچنین افزایش نیازمندی های دهک‌های پایین جامعه به ویژه مددجویان و جهت توسعه احسان و نیکوکاری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.  

 لشینی با تاکید بر  پویش کمک به تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان افزود : نیازمندی های  این عزیزان در قالب شناسنامه نیاز سنجی دانش آموزان که شامل سوء تغذیه ، کمک هزینه  تحصیلی ، تبلت ، کیف و نوشت افزار ، کفش و پوشاک و درمان می باشد به خیرین تحویل داده می شود تا این نیازها با دستان سبز آنها تامین شود.  

وی همچنین  از آمادگی دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد ، بیش از  ۳۰۰ مرکز نیکوکاری و  ۲ هزار و ۵۰۰ برای همراهی در این زمینه خبر داد.

لشینی تاکید کرد:مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR  ( درگاه پرداخت الکترونیکی ) شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ ، ارتباط تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری در کرج و فردیس و یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۲  جهت تحویل کمکهای لوازم التحریر و پوشاک  و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

در استان البرز ۶ هزار و ۸۹۰ دانش آموز نیازمند زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …