جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۱۵۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند چهارباغ توزیع شد

سرهنگ دوم پاسدار حسین حسنیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این بسته های معیشتی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی  با کمک کمیته امداد و مرکز نیکو کاری نور سپاه  تهیه و توسط پایگاه بسیج شهری و روستایی چهارباغ درقالب رزمایش مواسات و همدلی به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه با توجه به شیوع کرونا افزود: د بسیاری از خانواده ها  با وجود  تنگدستی، آبرو داری پیشه کرده اند.

حسنیان ادامه داد: در این راستا برای حمایت از خانواده های نیازمند و کم برخوردار با تقویت فعالیت های کمپین مساوات و همدلی برنامه ای تدارک دیده شده است تا در کنار کمک های مالی، برای اعضای داوطلب این خانواده ها شغل ایجاد کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهار باغ گفت: در چار چوب این برنامه قصد داریم  با استفاده از مربیان آموزش های مهارتی به ویژه در بحث صنایع دستی و ترویج مشاغل خانگی بستر مناسبی را برای داوطلبان ایجاد اشتغال فراهم آوریم.

سرهنگ‌ دوم پاسدار حسنیان افزود: همچنین برنامه ای را در دست بررسی داریم تا زمینه فروش صنایع دستی تولیدی این متقاضیان را مهیا کنیم.

وی اظهار داشت: بدین ترتیب بانوان خانه دار علاقه مند پس از طی دوره فراگیری آموزش های مهارتی و تولید صنایع دستی در خانه هایشان ، نگرانی و دغدغه فروش حاصل زحماتشان را نخواهند داشت.

وی با اشاره شروع برنامه کمک معیشتی به جامعه هدف در پوشش اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: یکی از اقدامات مهم در این راستا کمک به همنوع است  که امروز در کشور شاهد آن هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهار باغ افزود: با توزیع اقلام معیشتی و کمک‌ های مومنانه ، بیش از پیش ترویج فرهنگ پویای راه و رسم علوی در جامعه  گسترش می یابد.

وی نهضت مواسات و همدلی را زمینه ساز گسترش  خدمت‌رسانی با محوریت مردم و خیرین و لبیک به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد.

حسنیان گفت: ترویج فرهنگ یاری رسانی به خانواده های نیازمند  موجب  عشق کمک به همنوع می شود.

شهرستان یکصد هزار نفری چهارباغ اواخر سال گذشته از ساوجبلاغ منفک و ارتقا یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …