شنبه , 8 اردیبهشت 1403

۱۲ هزار خادمیار البرزی در سامانه خدمت رضوی نام نویسی کرده اند

عباس قاضیخانی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه دبیرکانون های خدمت رضوی استان البرز که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، به ارایه عملکرد پنج ساله پرداخت و افزود: از این تعداد خادمیار ثبت نام شده حدود هفت هزار نفر گزینش شده و در حرم رضوی کشیک خدمت دارند.

وی با بیان اینکه همچنین بیش از یک هزار نفر یاور رضوی بر اساس خدمت جدید رضوی ساماندهی شده اند، اظهار داشت: این خادمیاران ماهانه ۲۴ ساعت خدمت در عرصه های مختلف را می گذرانند ضمن اینکه ماهانه ۱۲ ساعت خدمت نیز در حرم رضوی دارند.

وی به اجرای برخی طرح های رضوی در استان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ماهانه قرار هشتم، زیارت امین، نظارت بر امور استانی ، برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت رضوی، مشارکت در اجرای برنامه های مختلف استانی و مشارکت فعال در تامین و توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی را از جمله این اقدامات برشمرد.

قاضیخانی افزود: برگزاری همایش های مختلف فرهنگی، اعزام زوجین به مشهد مقدس، آزادی زنان زندانی معسر جرائم غیرعمد، اجرای برنامه های متنوع و کرسی های تلاوت، شناسایی و اعزام ۴۰ هزار زایر اولی در قالب کاروان های مهر درخشان علوی، شناسایی نقاط محروم و اعزام کانون های خدمت رضوی به مناطق و ایجاد و تشکیل بیش از ۲۰۰ کانون خدمت محلی و بومی در مساجد، حسینیه ها و ادارات را از دیگر این خدمات است.

در این آیین از خدمات پنج ساله عباس قاضیخانی تجلیل و حسین رضایی به عنوان دبیر جدید کانون های خدمت رضوی استان البرز معرفی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …