شنبه , 1 اردیبهشت 1403

یک قطعه زمین به خانواده چهار قلوهای البرزی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج؛ معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده  روز پنجشنبه در این دیدار ضمن اعلام برنامه حمایتی دولت سیزدهم از خانواده هایی که با عنایت خداوند صاحب فرزندان چهار و پنج قلو می شوند گفت: با اختصاص این قطعه زمین خانواده این چهار قلوها ان شاالله دغدغه تامین مسکن نخواهند داشت.

«انیسه خزعلی» با استناد به قانون جمعیت اظهار داشت: از سال 1400 سعی کرده ایم مقدماتی را فراهم کنیم تا خانواده هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می شوند مورد حمایت  قرار گیرند.

وی افزود: تلاش می کنیم این قانون و بسیاری دیگر قوانین نوشته شده که بنا به دلایلی و یا نبودن همت لازم عملیاتی نشده از روی کاغذ به میدان بیاید و با همت و پشتکار دولت مردمی عملیاتی شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای تحقق این مهم وزیر راه و شهرسازی همکاری خوبی داشتند و تشویق کردند تا برای شناسایی این خانواده ها اقدام شود.

خزعلی افزود: بحمدالله در اولین روز 1401 این چهار قلوها در کرج به دنیا آمدند و ما و خانواده بزرگ  البرز به این خانواده تبریک می گوییم و امیدواریم اینگونه خبرهای خوش تداوم یابد تا چالش جمعیتی کشور برطرف شود.

ابراهیم قلی پور رییس اداره مسکن و شهر سازی نظر آباد نیز در دیدار با خانواده چهارقلوهای البرزی گفت: با توجه به‌ اینکه این خانواده ساکن نظر آباد می باشند، بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی قطعه زمین مورد اشاره به مساحت 200 متر مربع با کاربری مسکونی در این شهرستان  برای این خانواده اختصاص یافت.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …