پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

کسب ۱۰ رتبه برتر البرز در جشنواره کشوری علمدار

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: استان البرز در دومین جشنواره کشوری علمدار، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۰ رتبه برتر کسب کرد.

کسب ۱۰ رتبه برتر البرز در جشنواره کشوری علمداربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرشته فهمیده، گفت: دانش آموزان البرز در این جشنواره به نام‌های آراز رحیمی، علیرضا بیگ لر، نیایش خلیلی شیطوری، سونیا عسکری تبار، مشکات هاشمی، ستایش خلیلی، آرمیتا کیانی مهر، رامیلا نگهبان و سارا بکشلو رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزف افزود: این دانش آموزان در رشته‌های نقاشی، شعر و نقاشی دیجیتال موفق به کسب رتبه‌های دوم تا ششم شدند.

فهمیده هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه صبر و بردباری به عنوان یکی از مولفه‌های مهم نظام تعلیم و تربیت و صیانت از میراث ارزشمند شهید والا مقام سلیمانی به عنوان مکتبی درس آموز و اسوه بی بدیل پیوستگی و همدلی ذکر کرد.

او گفت: دومین جشنواره علمدار در مهرماه با ابلاغ سیاست‌ها و راهبرد‌های فرهنگی و تربیتی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی وزارت آموزش و پرورش فراخوان شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: در این جشنواره ۲ هزار و ۱۳۹ دانش آموز و فرهنگی استان البرزدر رشته‌های نقاشی، شعر، خط، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه و نماهنگ، نقاشی دیجیتال و عکاسی شرکت کردند.

او ادامه داد: دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری علمدار، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه فرهنگیان و دانش آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی در ۱۴ دی ۱۴۰۰در سراسر کشور برگزار شد.

او با بیان اینکه سیره، منش و زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عصر حاضر باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود، گفت: نوجوانان و جوانان باید از شخصیت شهید سلیمانی، الگو بگیرند، زیرا دشمن در تمامی لحظات در حال توطئه برای ساقط کردن انقلاب است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …