چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

کرج در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: بنابر اعلام وزارت بهداشت شهرستان ۲ میلیون نفری کرج به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

کرج در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ غفور قاسم پور گفت: مردم هشدار‌های عمومی را جدی بگیرند و  از حضور در اماکن پرجمعیت و سربسته خودداری کنند.

او افزود: متاسفانه آمار‌های وزارت بهداشت و حجم مراجعات روزانه به مراکز بهداشتی و درمانی طی روز‌های اخیر  حاکی از افزایش بیماری در سطح شهر‌ها  است و از شواهد امر پیدا است به پیک ششم کرونا  نزدیک شده ایم.  

فرماندار کرج تصریح کرد: ازمردم انتظار می‌رود هشدار‌ها را جدی بگیرند و  پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرایی کنند.

۸۱ هزارو ۸۱۷ بیمار بدحال کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مراکز درمانی استان البرز بستری شده‌اند که ۷۵ هزارو ۵۴ بیمار آنان بهبود یافته‌اند.

کارشناسان بهداشت و درمان استان البرز برای پیشگیری از ابتلا مردم به کرونا تزریق واکسن، رعایت فاصله اجتماعی، شستن مکرر دست‌ها، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده، مهمترین راه‌ها برای پیشگیری از کرونا می‌دانند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …