دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403

پیمانکاران متخلف در مسکن مهر شهرجدید هشتگرد تعیین تکلیف می‌شوند

رضا محمدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی از پروژه های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد  افزود:  براین اساس با پیمانکاران مسکن مهر که از تحویل به موقع واحدهای مسکونی مهر خودداری کنند،  برخورد قاطع خواهد شد.

وی گفت: بعضی از پیمانکاران با طلب مبالغ اضافی  به متقاضیان مسکن مهر فشار آورده‌اند و امروز بسیاری از مشکلات در حوزه  مسکن مهر به این بخش بر می‌گردد که پیمانکاران تعامل لازم را با مالکان ندارند و به بهانه واهی به دنبال اخذ مبالغ اضافه از مالکان هستند.

محمدی  با بیان اینکه  گزارش معتبر  در خصوص دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان مسکن مهر وجود دارد، تصریح کرد: پیمانکاران حق گرفتن هیچگونه وجه اضافی از متقاضیان واحدها را ندارند در صورت مشاهده با هماهنگی شرکت عمران و دستگاه قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: بر اساس اعلام شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، ۱۰ پیمانکار مسکن مهر این شهر واحدهای خود را تکمیل اما از تحویل آن به مردم خودداری می کنند که این کار قانونی نیست و با آنان بر خورد خواهد شد.

وی افزود:در نشست  کمیسیون رصد نارضایتی های عمومی در خصوص مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مقرر شد با پیمانکارانی که در این زمینه همکاری ننموده و واحدها را به متقاضیان تحویل نمی‌دهند برخورد و با تصمیم شورای تأمین تعیین تکلیف خواهند شد.

محمدی در خصوص حق و حقوق پیمانکاران نیز اظهار داشت: موضوع مطالبات ارتباطی به تحویل واحدها ندارد و پیمانکار باید مشکلات خود را با کارفرما حل نمایند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندارساوجبلاغ در پایان از دستگاههای خدمات رسان(برق،گاز و آب) خواست که هرچه سریع تر با هماهنگی شرکت عمران نسبت به نصب انشعابات مساکن مهر باقیمانده اقدام نمایند.

در مجموع ساخت حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهرجدید هشتگرد در دست اقدام قرار گرفته که ۱۵ هزار واحد به صورت خودمالکی و ۳۵ هزار واحد دیگر توسط پیمانکاران زیر نظر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ساخته شده است.

بخش عمده این واحدها هنور واگذار نشده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …