جمعه , 31 فروردین 1403

ویژه‌برنامه یاس نبوی در ۴۵ بقعه متبرکه البرز برگزار شد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج از برگزاری ویژه‌برنامه یاس نبوی در ۴۵ بقعه متبرکه البرز خبر داد.

ویژه‌برنامه یاس نبوی در ۴۵ بقعه متبرکه البرز برگزار شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مصطفی حمزه‌زاده گفت: همه ساله ویژه‌برنامه یاس نبوی هم‌زمان با ایام فاطمیه از سوی مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج افزود: همچنین ویژه‌برنامه یاس نبوی در قالب جهاد سلامت و خدمت‌رسانی با حضور گروه جهادی پزشکی قرارگاه تواصی از صبح تا نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) به هم استانی‌ها ویزیت رایگان و درمان سرپایی ارائه می‌دهند.

حمزه‌زاده اضافه کرد: گروه جهادی پزشکی قرارگاه تواصی با ظرفیت ویزیت رایگان بیش از ۲ هزار نفر در ۱۵ گرایش تخصصی حوزه سلامت و خدمات اجتماعی آماده خدمت‌رسانی به نیازمندان و کم برخورداران است.

او با بیان اینکه این برنامه در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه دیگر ادامه خواهد داشت، افزود: در روز شهادت حضرت زهرا (س) موکب‌های سلامت در پنج بقعه متبرکه شاخص در سطح استان به همشهریان ویزیت رایگان ارائه می‌دهند.

حمزه‌زاده گفت: همچنین در روز شهادت حضرت زهرا (س) در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک، موکب سلامت با حضور ۲۵ پزشک متخصص از صبح شهادت تا بعد از نماز مغرب و عشاء ویزیت رایگان انجام می‌شود.

او افزود: این ویژه‌برنامه در ۴۵ بقعه متبرکه در سطح استان به صورت جز و کلان با عنوان یاس نبوی برگزار خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …