شنبه , 15 اردیبهشت 1403

واکنش رئیس جمهور به خبرسازی‌ها درباره هزینه سفر به البرز/‌ نکند به نام ما و به کام دیگران شود + فیلم

بهگزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در قالب نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت و در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین به منظور بررسی اولویت‌های توسعه‌بخشی و تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات مردم بعدازظهر امروز  پنجشنبه 18 فروردین ماه با مترو وارد استان البرز شد.

بازدید میدانی از پروژه قطار شهری کرج، بازدید میدانی از بیمارستان نیمه‌کاره کمال‌شهر کرج، دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان البرز، حضور در شورای اداری استان البرز، حضور در جمع اساتید و دانشجویان پردیس کرج دانشگاه خوارزمی، حضور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه خوارزمی و صرف افطاری در جمع دانشجویان پسر این دانشگاه و نشست خبری ‌از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان البرز بود.

در این سفر پس از بررسی مشکلات و مسایل مختلف استان، مصوبات مختلفی در حوزه های ورزشی، درمانی، آموزشی و کشاورزی انجام شد که بیشترین اعتبارات به بخش کشاورزی اختصاص یافت.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه به زودی دور دوم سفرها را هم آغاز خواهیم کرد، گفت: این سفرها در دور دوم هم برای پیگیری مصوبات و هم برای کارهای بیشتری است که باید انجام شود.

رئیس جمهور همچنین در بخشی از سخنان خود در پاسخ به طرح مطلبی درباره خرج سفر به البرز نیز خاطرنشان کرد: ما با مترو به استان البرز سفر کردیم و افطار هم به اتفاق امام جمعه و استاندار میهمان سفره دانشجویان در دانشگاه خوارزمی بودیم ولی اگر هزینه ای جای دیگر شده است، به نام ما و به کام دیگران تمام نشود.  

انتهای پیام/.ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …