جمعه , 14 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس : دانش آموزان در تراز تمدن نوین اسلامی تقویت شوند

علیرضا عباسی روز سه شنبه در آیین نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه شهید بهنام محمدی شهرک وحدت فردیس افزود: باید تمام تلاش معلمان ،سیستم اجرایی دولت و مجلس و بقیه دستگاهها به این سمت باشد که نتیجه فعالیت مدارس  به تربیت دانش آموزان مسوولیت پذیر در تراز تمدن نوین اسلامی بینجامد. 

وی به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و ادامه داد: اگر با نفوذ دشمن به سمت سند ۲۰۳۰ برویم این فرهنگ ایثار و شهادت به طور کامل حذف خواهد شد چون آنها به دنبال این هستند این فرهنگ نباشد اگر یک روزی اراده کردند کشور را در هر زمینه ای مورد تهدید قرار دهند با ساری و جاری کردن این سند دستمان خالی است و نیروی متعهد و مسوولیت پذیر نداریم که بتواند به نظام و دین پایبند باشد.

عباسی  با بیان اینکه  تمدن نوین اسلامی نیازمند این است که در آن ایثار و شهادت داشته باشیم، اظهار داشت:  اگر توانستیم جنگ را به پیروزی برسانیم و تهدید تبدیل به فرصت شد برای این بود که جوانان تربیت شده به سبک اسلامی در میدان حضور داشتند.

وی افزود: اگر ما این فرهنگ را زنده نگه داشتیم و در مدارس به ان بها دادیم و در کتاب درسی و آموزش ها آورده شد مطمئنا این فرهنگ می تواند انقلاب اسلامی را بیمه کند بنابراین یکی از وظایف ما در سیستم آموزش و پرورش این است به این قسمت بها دهیم تا دانش آموزان به یک دانش اموز مسوولیت پذیر به همنوع و طبیعت باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان می توانند در محیط زیست احساس مسوولیت کنند ما مسوولیت هایی در مورد خود و جامعه داریم اگر بتوانیم این مسوولیت را نهادینه کنیم مطمئنا مسایل و مشکلات ما حل خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …