جمعه , 31 فروردین 1403

مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور جوانان زنده نگه داشته می شود

عبدالرحمن معاشر عصر  یکشنبه در آیین پایانی نخستین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» که در سالن اجتماعات باشگاه میلاد کرج برگزار شد، افزود: امروز باید برای زنده نگه داشتن راه حاج قاسم سلیمانی کنار هم باشیم، پیمان ببندیم، برنامه ریزی کرده و اقدامی کنیم که نتیجه آن گفتمان انقلاب اسلامی و منویات انقلاب باشد.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی شهید شد نام و یاد او تا ابد زنده خواهد ماند ولی آنچه که از هر چیز دیگری مهمتر است این است که مسیر او متوقف نشود و این مسیر را بایستی تک تک افراد دست به دست هم دهند و تلاش کنند تا این مسیر و پرچم برافراشته بماند.

معاشر در ادامه به بیان بخشی از زندگی سردار سلیمانی پرداخت و افزود: حاج قاسم ابتدا در اداره آب کرمان مشغول به کار شد ولی پس از آن برای جذب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام کرد که مسوولان گزینش وقت صلاحیت وی را بنا به دلایلی تایید نکردند ولی او دست از تلاش برنداشت و به جبهه های حق علیه باطل رفت و به نتیجه رسید.

وی اظهار داشت: حاج قاسم با پشتکار به قدری تلاش کرد که نتیجه آن این شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی هنوز پس از گذشت ۲ سال از شهادتش به شدت داغدار است.

وی گفت: دولت سیزدهم نخستین دولت در گام دوم انقلاب است که پای کار گذاشتیم و به آن ها رای دادیم تا این دولت بایستد و در جامعه تحول ایجاد کند تا در آینده روی آرامش را ببینیم.

معاشر افزود: پس از هشت سال سختی در اثر عملکرد ناصحیح دولت قبل امیدواریم دولت سیزدهم با صلابت مشکلات را برطرف کند که این امر مگر با پشتیبانی همه مردم به دست نمی آید.

وی با بیان اینکه امروز خط مقدم برای ادامه راه حاح قاسم سلیمانی فضای مجازی است، اظهار داشت: باید این فضا را مدیریت کردد و نگذاشت هر بیگانه ای هر مطلبی را در این فضا منتشر و توسط جوانان و نوجوانان بازنشر شود.

رییس هیات موسس جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی گفت: اگر انتقادی به دولت و یا هر فردی داریم مسیر بیان آن مکاتبه محرمانه است نه فریاد کشیدن در فضای مجازی و توسعه ناامیدی در جامعه و باید از دولت حمایت کرد تا تحول مدنظر شما اتفاق بیافتد.

نخستین سوگواره ملی به وقت دلتنگی با تجلیل از ۵۸ برگزیده به کار خود پایان داد.

برای شرکت در نخستین سوگواره ملی به وقت دلتنگی ۷۴۵ شرکت کننده از ۱۵ استان کشور، یک هزار و ۱۲۲ اثر در چهار بخش ادبی، هنری، تجسمی و رسانه به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …