پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

مقابله با کرونا عرصه دیگر دفاع مقدس است

سرهنگ علی قربانی روز چهارشنبه در ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش البرز گفت: مردم در دوران دفاع مقدس در میدان حاضر شدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

وی با اشاره به اینکه درآن دوران جنگ برای کشوریک تهدید بود،خاطرنشان کرد: با حضور و مقاومت مردم ایران درجنگ پیروزشد در حالی که درآن دوران کشور هنوز به ثبات سیاسی نرسیده بود و استقرار نظام سیاسی بطور کامل شکل نگرفته بود.

وی بیان داشت: درآن دوران نیروهای دفاعی منسجم نداشتیم و مردم با حضورشان به دفاع از کشور پرداختند و با پیروی از رهبری  و امداد الهی پیروز شدند.
قربانی با بیان اینکه شیوع کرونا در جامعه تهدید محسوب می شود، اضافه کرد: باید این تهدید را که اکنون یک دفاع می باشد به فرصت تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یک گنجینه است که در راه مبارزه با تهدید کرونا باید از آن بهره گرفت چون با همدلی و هم افزایی می توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

رییس ستاد بسیج تخصصی اقشار سپاه استان البرز ادامه داد: آموزش و پرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی دارد لذا باید از این ظرفیت برای معرفی دوران دفاع مقدس به دانش آموزان استفاده کرد.

وی یادآورشد: دفاع مقدس کلاس درس عینی و عملی است که باید شناخت نوجوانان و جوانان را نسبت به آن بالا ببریم.

قربانی عنوان کرد: در حال حاضر که شرایط کرونایی در جامعه حاکم است باید با همدلی به مبارزه با ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی ازآن بپردازیم.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم در کمک های مومنانه نشان از همراهی مردم دراین عرصه دفاعی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …