جمعه , 21 اردیبهشت 1403

معاون وزیر راه و شهرسازی: “آزادراه همت” با کمربند شمالی کرج تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،به نقل از روابط عمومی استانداری البرز؛خیرالله خادمی در بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج اظهار داشت: این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و راه اندازی آن برای البرز و به‌ویژه کلانشهر کرج ضروری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  ادامه پروژه آزادراه همت در البرز با کمربند شمالی کرج تکمیل می‌شود ، بیان کرد:  این پروژه  معنای واقعی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خادمی گفت: تکمیل پل‌های این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر را طی گزارشی برای تامین اعتبار به وزیر محترم راه و شهرسازی اعلام  می کنم.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در این بازدید با اشاره به لزوم راه اندازی این پروژه مهم اظهار داشت: باید بتوانیم تکمیل این پروژه را با اتکا به درآمدزایی از پروژه دنبال کنیم.

وی افزود: به طور قطع به کمک های ملی نیز نیازمندیم ولی می‌توانیم از محل تهاتر اراضی شهرداری که برای این امر اختصاص دارد بخش بزرگی از مشکل معارضان را حل کنیم و باقی امر را نیز پیمانکار همراهی داشته باشد.

استاندار البرز گفت: پیمانکار می تواند با ایجاد اماکن تفریحی، بین راهی، تجاری و گردشگری در این مسیر به درآمد بسیار خوبی طی زمان معینی دست یابد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …