جمعه , 14 اردیبهشت 1403

معاون وزیر راه : مسکن مهر شهرجدید هشتگرد تعیین تکلیف شود

علیرضا جعفری عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهر جدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ افزود: استفاده از ظرفیت های بسیج برای خدمات رسانی به شهر جدید هشتگرد ضروری است.

وی بیان داشت : ساماندهی املاک، زمینه سازی خلق درآمد و خودکفا شدن شهر جدید هشتگرد، تعیین تکلیف طرح مسکن مهر و اقدام ملی، احیای فرصت‌های بالقوه، استاندارد سازی سرانه ها،

 تکمیل زیرساخت‌ها، تعیین تکلیف بیمارستان و جذب مشارکت های سرمایه گذاران از مهمترین نکات حایز اهمیت در شهر جدید هشتگرد است.

جعفری با بیان اینکه ما مشکل منابع نداریم  اظهار داشت: باید مشکلات به خوبی احصا و برای تامین منابع زمانبندی شود تا شاهد حل مشکلات و مرتفع شدن آنها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مجید صفدری  امام جمعه شهر جدید هشتگرد در حاشیه این بازدیداظهار داشت:  این  شهر از ظرفیت های خوبی برخوردار است که باید آن را به شهر ایده ال تبدیل کرد.

وی گفت: احداث پارک و مراکز تفریحی، مجتمع‌های تجاری و مراکز خدماتی و تامین زیرساخت های لازم شهری از جمله مسائل شهر است که امیدواریم با تخصیص اعتبار هر چه سریعتر مرتفع گردد.

شهرجدید هشتگرد با جمعیتی حدود ۸۶ هزار نفر با تکمیل و واگذاری حدود ۷۱ هزار واحد مسکن مهر و طرح اقدام ملی جمعیت آن از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …