شنبه , 8 اردیبهشت 1403

معاون استاندار البرز: عادی انگاری ویروس کرونا تهدید جدی است

 نورمحمد فردی  روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان البرز افزود: تاکنون فقط یک مورد بیمار اومیکرون در استان البرز  مشاهده شده که بلافاصله اقدامات درمانی لازم صورت گرفته و  این وضعیت نباید ما را فریب دهد و تصور کنیم که بیماری کووید۱۹ تمام شده است.

وی ادمه داد بنابراین اقدامات پیشگیرانه در استان البرز برای طرح مدیریت هوشمند که همه خدمات دهندگان و کلیه خدمات گیرندگان در سطوح مختلف باید  به عمل آید.

فردی گفت: درهر صورت کماکان رعایت کردن شیوه های بهداشتی،  فاصله اجتماعی تزریق واکسن به خصوص دوز سوم برای جامعه هدف و تهویه هوا در محیط کار الزامی است.

وی  افزود:  بر اساس طرح ستاد ملی مدیریت کرونا تمام دستگاه‌ها موظفند نظارت مستمر را معمول داشته و مرتبا نتیجه کار را گزارش کنند و نقش  و رسالت اطلاع رسانی در هر کاری به ویژه در امر مبارزه با بیماری کووید۱۹ ضروری به نظر می رسد زیرا امروزه وسایل ارتباط جمعی در تمام کشورها نقش حساس و مهمی را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی ایفا می کنند.
رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز  با بیان اینکه امروز وسایل ارتباط جمعی در تمام کشور ها نقش حساس و مهمی را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی ایفا می کنند، اظهار داشت: از جمله عوامل موثر که بیشترین تاثیر را در بعد فرهنگی جوامع امروزی به عنوان فناوری  نوین بر عهده دارد اینترنت می باشد.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز درادامه به بیان نقش و اهمیت محیط زیست پرداخت و بیان داشت:در این زمینه هر قدر حوزه آگاهی ها و مشارکت های مردمی را به حوزه حفاظت از محیط زیست نزدیک‌تر کنیم موفق تر عمل کرده‌ایم. 
فردی گفت: مولفه‌های زیست محیطی در اطراف ما، همه افراد جامعه را درگیر می‌کنند و رسیدگی به آن وظیفه همه افراد و سازمان‌ها است.
رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز گفت: باید هرطرحی که انجام می شود پیوست محیط زیست را داشته باشد زیرا محیط زیست به نسل های آینده هم تعلق دارد.

۸۰ هزار و ۳۸۹ بیمار کووید۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بیمارستان های البرز بستری شده اند که ۷۳ هزار و ۷۵۴ بیمار آنان بهبود یافته اند.

استان البرز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …