چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

مدیرکل ارشاد اصفهان: تسنیم در نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی به خوبی عمل کرده است

حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران اظهار داشت: اصل خبر خاستگاه قرآنی دارد و در فرهنگ دینی ما همواره از آن استفاده شده است.

وی با بیان اینکه ابلاغ رسالت پیامبر(ص) منشا خبری داشته، افزود: رسالت پیامبر منشأ خبری و آگاهی‌بخشی داشته و روایت سرگذشت پیامبران پیشین مبتنی بر اخباری بوده که قرآن به آن پرداخته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به‌سختی کار حرفه خبرنگاری تصریح کرد: حرفه خبرنگاری رسالت سنگینی را بر دوش دارد، رسالتی که گاه می‌تواند به سبب عدم التزام به قواعد آن سرنوشت و نتیجه‌ای را به‌گونه‌ای دیگر رقم بزند بنابراین نمی‌توان رسالت خبرنگاران را نادیده گرفت.

وی بیان کرد: امام راحل درباره خبرنگاران می‌فرماید”مطبوعات همانند معلمینی هستند که مکتب و جوانان را تربیت کرده و آرمان ملت را منعکس می‌کنند”.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به رسالت حقیقی خبرنگاران و نیاز جامعه به آنان خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید اطلاعاتی جامع و دقیق از موضوعات مختلف داشته باشند و آن‌ها را هنرمندانه و جذاب به مخاطب ارائه کنند تا بتوانند در راستای رسالت حقیقی خود گام بردارند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم نقش به سزایی در نشر ارزش‌های انقلاب دارد، گفت: فلسفه وجود خبرگزاری‌های داخل کشور، مقابله با جنگ نرم دشمن و هجوم رسانه‌ای به ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده که خبرگزاری تسنیم  با استفاده از نیروهای متعهد و متشخص، نقش خود را در اطلاع‌رسانی به جامعه و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی به خوبی انجام داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: خبرگزاری تسنیم در زمان‌هایی که با ایجاد اقدامات پیشگیرانه در راستای حذف موارد منفی اقدام کند، با دسته‌بندی دقیق‌تر مطالب می‌تواند رسالت خود را در برقراری بیشتر ارتباط با مسئولان انجام داده و حتی سبب ارتباط مسئولان با مردم باشند.

وی تصریح کرد:  این خبرگزاری به‌صورت شبانه‌روزی و در سریع‌ترین زمان ممکن اخبار را منتشر می‌کنند و به‌روزرسانی توأم با سرعت، صحت، و دقت در انعکاس اخبار این خبرگزاری حکایت از وجود پشتیبانی رسانه‌ای در تحریریه این خبرگزاری دارد.

حجت الاسلام ارزانی خاطرنشان کرد: صفحه اصلی خبرگزاری تسنیم از ظاهری خوب و جذاب برخوردار بوده  و همچنین از لحاظ بصری دارای جذابیت ویژه‌ای برای مخاطبان است.

وی با بیان اینکه واژه تسنیم برگرفته از “قرآن مقدس” است اظهار داشت: واژه تسنیم یک مرتبه در “قرآن” آمده و به معنای چشمه‌ای از بهترین خوردنی‌های بهشتی بوده که مقربان درگاه الهی آن را می‌نوشند و شعار خبرگزاری تسنیم “چشمه جوشان آگاهی‌بخش است”.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …