جمعه , 7 اردیبهشت 1403

قاچاقچی اشیای عتیقه در البرز دستگیرشد

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ  محمد معظمی گودرزی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر قاچاق و نگهداری اشیاء عتیقه در یکی از مناطق شهرستان کرج ،  رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهید چمران این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه شد اما در مواجه با مستندات پلیسی به جرم خود مبنی بر قاچاق اشیاء عتیقه اعتراف کرد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت که در بازرسی از متهم تعداد زیادی اشیاء عتیقه از جمله کتری ، ظرف لوله منقاری ، کوزه منقش به گل و سیاه رنگ فلز ، چندین عدد انگشتر در اشکال مختلف و ۱۹۸ قطعه سنگ در اشکال مختلف که به صورت خیلی ماهرانه در داخل صندوق عقب خودروی متهم و پشت گلگیر خودرو جاساز شده بودند کشف شد .
این مقام انتظامی افزود: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی ظرف لوله منقاری مربوط به دوره پیش از ایران می باشد که به عنوان یکی از عتیقه جات تاریخی محسوب می شود.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارسال شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …