جمعه , 10 فروردین 1403

فرمانده نیروی انتظامی لرستان: رسانه‌ها شناسایی و مبارزه با مفاسد اقتصادی را در اولویت‌کاری خود قرار دهند

سردار محمد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: رسانه‌ها مانند یک قاضی باید عادلانه قضاوت کنند که خوشبختانه عملکرد رسانه‌های لرستان از دید نیروی انتظامی عملکردی قابل‌قبول است.

وی بابیان اینکه خبرگزاری تسنیم لرستان مورد اعتماد نیروی انتظامی است و آنچه باید منعکس شود را با حفظ امانت‌داری منتشر می‌کند افزود: تاکنون مشاهده نشده این خبرگزاری خبر کذب و بی‌پایه‌ای در استان منتشر کند؛ رسالت اطلاع‌رسانی مانند اقدام انبیاء الهی است که امانت‌داری مهم‌ترین وظیفه آنان است و امیدواریم رسانه‌ها این وظیفه خطیر را به‌خوبی در استان ارائه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: امانت‌داری علاوه بر حوزه اخبار مردمی باید در حوزه انعکاس اقدامات مسئولان نیز اعمال شود تا اقدامات مسئولان بی‌نتیجه نشود.

وی بابیان اینکه نقد در جامعه باید نهادینه شود تصریح کرد: نقدی که از سوی رسانه‌ها بر مسئولان وارد می‌شود باید منصفانه و به‌ دور از هرگونه غرض‌ورزی باشد در مقابل مسئولان نیز باید آستانه تحملشان در برابر انتقادات رسانه بالا برود.

سردار قنبری بیان کرد: یکی از مقولاتی که رسانه‌ها می‌توانند در جامعه نهادینه کنند انعکاس عملکرد مثبت یا منفی دستگاه‌ها در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی و شناسایی نقاط مفاسد خیز از اقداماتی است که رسانه‌ها باید در جهت تنویر افکار عمومی انجام دهند و از رسانه‌ها انتظار می‌رود در این راه مسئولان به‌ویژه نیروی انتظامی را یاری کنند.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …