سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

فاز نخست تفرجگاه رودخانه کرج خرداد ماه آینده بهره برداری می شود

شهردار کلانشهر کرج با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تفرجگاه «پارک رود» در حاشیه رودخانه کرج گفت: فاز نخست این پروژه تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

فاز نخست تفرجگاه رودخانه کرج خرداد ماه آینده بهره برداری می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مصطفی سعیدی سیرایی گفت: طول فاز نخست حدود ۱.۷ کیلومتر مربع است که تا خرداد ماه  سال آینده  بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ میلیارد ریال در سال آینده به این پروژه تزریق خواهد شد،  اظهار داشت: پروژه پارک رود که در مناطق آزاد شده رودخانه کرج اجرایی می شود شامل پارک ساحلی و پیاده راه است .

رییس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های ملی و استانی از اولویت های این شورا است،  گفت:  بزرگراه شمالی، بزرگراه شهید سردار سلیمانی و قطار شهری از جمله پروژه هایی است که با عزم مدیریت شهری در جهت تکمیل این پروژه ها اقدام می کنیم.

جواد چپردار افزود: مطالبات اصلی مردم در موضوع پسماند، ترافیک، معابر و ساخت و ساز و ایجاد امکانات برای مکان های تفریحی و ورزشی است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس بودجه سال آینده با تمرکز بر این اهداف و بر اساس نیاز مردم تحویل خواهیم داد.

پروژه تفرجگاه پارک رود پس از آزاد سازی حریم رودخانه کرج با هدف ایجاد فضای تفریحی عمومی به اجرا درآمده است.

این پروژه به عنوان اولین پروژه مستقل مدیریت شهری کرج پس از روی کار آمدن شورای ششم شهر محسوب می شود.

طرح آزاد سازی حریم رودخانه کرج پس از دستور رییس قوه قضاییه با اهتمام شرکت آب منطقه ای استان البرز و مشارکت سایر دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری کرج اجرایی شده است.

قرار است حدود ۱۶ کیلومتر از بستر این رودخانه در مرحله نخست با تخریب یا عقت نشینی ساخت وسازها ساماندهی شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …