پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: جنگ نیابتی راهبرد آمریکا برای مقابله با ایران است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذالنوری شامگاه شنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی در 8 سال دفاع مقدس حماسه آفرین بود و باید شخصیت ایشان را از روی اقدامات و احوالات ایشان شناخت.

وی افزود: معنویت  و اتکای حاج قاسم به خدا سبب محبوبیت ایشان شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم خود را در مقابل خدا هیچ می دانست، بیان کرد: نیروی قدس برای صدور انقلاب و عمق بخشی بیرونی برای نظام اسلامی و سازماندهی نهضتهای آزادبخش و تلاش برای اضمحلال استکبار  در منطقه به رهبری حاج قاسم درخشید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه شهید سلیمانی محور مقاومت را مانند کف دستش می شناخت، ادامه داد: وی حتی در مواقع سخت به فرماندهان و روسای نظامی مشاوره و روحیه می داد.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار وقتی با تحریم اقتصادی، هجوم تبلیغاتی و بایکوت سیاسی و تجهیر از تروریستها نتوانست این ملت را متوقف کند، ادامه داد: جنگ نیابتی راهبرد آمریکا برای مقابله با ایران است و  دشمنان همه ابزارهای خود را با تجهیز و حمایت از تکفیریها به کار گرفتند.

کاظمی قمی: داعش ابزار جنگ نیابتی آمریکا در افغانستان است

وی با بیان اینکه دلارهای نفتی عربستان پشتیبانی گروه‌های تروریستی بود، ادامه داد: 124 کشور دنیا به سوریه نیرو اعزام کردند و اعتقاد داشتند که سوریه حداکثر ظرف 4 ماه سقوط می کند.

وی با بیان اینکه  تکفیری‌ها تا 25 کیلومتری مرز ایران نزدیک شده بودند، تصریح کرد:  برخی از تکفیری‌ها در عراق به تجاوز به حقوق مردم مشغول بودند و مردم را قتل عام می کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم عراق بعد از شناخت وجهه تکفیری‌ها هم برای مقابله با داعش پای کار آمدند، گفت: با تلاش و کمک حاج قاسم  اضمحلال تروریستهای تکفیری در اقلیم و شمال غرب به دست مردم اتفاق افتاد و مردم عرصه را بر داعشی ها تنگ کردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در زمانی که داعشی‌ها در موقعیت شکست قرار می گرفتند به مواضع حشدالشعبی و گروه‌های مقاومت با هواپیماهای جنگنده حمله می کردند، گفت: کشورهای منطقه هم با تکفیرها برای قاچاق نفت به اروپا مساعدت می کردند.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها در برخی مواقع بیش از 2000 خودرو در یک ستون حرکت می  دادند، ادامه داد: تمام تجهیزات یک لشکر عراق در اختیار تکفیری‌ها قرار داده شده و امکانات و لجستیک قوی  برای مقابله با مسلمانان تامین شده بود.

ذالنور با بیان اینکه یکی از اقدامات تکفیرها به اسارت گرفتن 110 هزار زن مسلمان، مسیحی و ایزدی بود، گفت: تاثیر وجود حاج قاسم سلیمانی بعد از شناخت کامل اربابان آنها انجام می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم دهها بار تا مرز شهادت پیش رفت، گفت: حاج قاسم از این همه هجمه  خم به ابرو نیاورد و فرماندهی قاطع و شجاع و دارای شخصیتی ممتاز بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم زیست ساده ای داشت و  و اهل تجمل نبود، ادامه داد: شهید ابومهدی المهندس یکی از یاران باوفای حاج قاسم در تشکیل حشد الشعبی عراق بود که در میان مردم عراق از محبوبیت ویژه ای برخوردار شد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …