چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

طرح همگانی وزنه‌ برداری در بوستان‌های شهر کرج اجرا می‌شود

 حسین عطایی روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: این طرح توسط کمیته استعداد یابی و کمیته همگانی هیات بمنظور معرفی رشته مدال آور وزنه برداری به عموم مردم و کشف و شکوفایی پتانسیل های فردی این ورزش تا رسیدن به مرحله حرفه ای و قهرمانی اجرایی می‌شود.
وی اضافه کرد: چشم انداز اجرای این طرح  رشد و ارتقاء کمی و کیفی وزنه برداری استان البرز و تحویل ملی پوشان در رده‌های مختلف سنی در ٢بخش آقایان و بانوان است.
عطایی در خصوص شیوه اجرای این طرح گفت: طی هماهنگی صورت گرفته با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با اعلام قبلی طبق برنامه زمان‌بندی شده، با استقرار امکانات اولیه نظیر تخته وزنه برداری و میله در بوستان ها، کودکان و نوجوانان پسر و دختر بصورت علمی زیر نظر مربیان فنی، حرکات وزنه برداری را اجرا می‌کنند.
رییس هیات وزنه برداری استان البرز با اشاره به طرح های متنوع و جذاب هیات  برای مطرح کردن این رشته ورزشی خاطر نشان کرد: استعداد های ارزشمند و قابل توجهی در سطح استان وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب، مشارکت و هم افزایی با نهادها و دستگاه‌ها، از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره و نتیجه گیری حاصل خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …