شنبه , 1 اردیبهشت 1403

طرح امدادگران فرهنگی در قرارگاه عفاف و حجاب البرز مطرح شد 

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر آل عوض ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از پیش بینی اجرای طرح امدادگران فرهنگی با بهره مندی از ظرفیت مساجد برای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی خبر دادو اظهار کرد: در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب که امروز پنجشنبه ٨ دی ماه به ریاست دکتر عبداللهی استاندار البرز برگزار شد، اجرای طرح امدادگران فرهنگی به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه از رسالت‌های انبیای الهی و ائمه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی بوده است، افزود: بخش عمده اجرای این طرح در مساجد با مرجعیت روحانیت معظم اجرا می‌شود.

آل عوض با اشاره به نقش روحانیت معظم بعنوان پیشانی پیشگیری از آسیب‌ها گفت: در شرایط فعلی که شاهد هجمه‌های استکبار جهانی هستیم نقش روحانیت معظم غیرقابل انکار است و لذا با بهره مندی از ظرفیت مساجد برای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی بهره مند خواهیم شد.

مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب نیز ذیل برنامه‌های طرح امدادگران فرهنگی عفاف و حجاب اجرایی می‌شود، گفت: روش مند بودن در فرایند آسیب زدایی اجتماعی همواره مورد تاکید بوده است و برای اجرای طرح امدادگران فرهنگی نیز ابتدا ظرفیت سنجی خواهد شد و در کنار آن با رعایت محیط شناسی، الگوهای اجتماعی اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح ۴ الگوی مداخله خواهد داشت و برگرفته از تجربه‌های موفق رفتاری بوده است.

آل عوض بیان کرد: طرح امدادگران فرهنگی پس از اشتراک گذاری دیدگاه‌ها و نقطه نظرات پس از تبادل آرا، اجرایی می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …