یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

شور و اشتیاق البرزی‌ها در یک روز حماسی

البرزی‌ها امروز در این شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پای صندوق‌های اخذ رای آمده‌اند تا یک بار دیگر انقلاب و نظام اسلامی را از یک پیچ تاریخی به سلامت عبور دهند و در بزنگاه دیگر امید دشمنان اسلام را به یاس مبدل نمایند.

امروز البرز تعطیل نیست، روزی پرکار و حماسه ساز است، مردمی که اگر چه دشواری‌های تحریمی ، کرونایی و مشکلات معیشتی زندگی بسیاری از آنان را با نابسامانی تبدیل کرده اما به حکم شرع و عقل پای آرمان‌های الهی ایستاده و با زدن مهر تائید بر مسیر شهدا، هرلحظه امید و شور آفرینی می‌کنند.

 به گزارش خبرنگاران ایرنا از فضای حوزه های انتخابیه و صندوق های اخذ رای این استان موید آن است، استقبال امروز در هر  شهر و دیار  البرز نشان می دهد که مردم دسته دسته به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی ) لبیک می‌گویند و اقشار مردم از هر تفکر، جناح سیاسی و مذهب آمده‌اند تا صف‌های طولانی حمایت از نظام اسلامی را به رخ دشمنان اسلام بکشند.

 شور و اشتیاقی که ساکنان ایران کوچک به عنوان پیام سیاسی خود به دنیا مخابره کردند،  پاسخی است که این مردم به بدخواهان اسلام و نظام اسلامی دادند.

جمعه ۲۸ خردادماه روزی شیرین برای رای اولی‌ها که در خانواده‌ها شورو شوق ایجاد کردند و به دنیا نشان دادند که هیچ فاصله‌ای بین نسل های انقلاب نیست، نسل اول و نسل‌های بعدی پای حقانیت دین و ارزش های الهی ایستاده‌اند.

عجب شور و اشتیاقی که البرزی‌ها به نمایش گذاشتند

امروز هر شعبه اخذ رای در البرز و ایران یک سنگر است، سنگری از جنس معرفت، بصیرت، زمان شناسی و دشمن شناسی، سنگری از جنس حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس، سنگری از جنس افتخارآفرینی های شهدای مدافع حرم، سنگری از  نوع تفکر سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی و سرلشکر  شهید خلبان بابایی.

امروز البرز به عنوان زادگاه سرداران شهید دفاع مقدس، سرلشکر شهید ولی الله فلاحی و مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی برای عشق به تمام خوبی‌ها  یکپارچه شور است و امید و از گوشه گوشه آن بصیرت و ولایتمداری تراوش می‌کند.

امروز البرز  برای مردمانش برخود می بالد که چگونه در میان نگاه بدخواهان خوشه‌های نیکو درو می‌کنند، امروز البرز و شهیدانش  بر این همه شعور و بصیرت درود می فرستند.

اینک که حماسه‌ای دیگر آغاز شده، ساکنان البرز از زن و مرد، جوانان و سالمندان پای کار آمده‌اند، امروز جانبازان، بیماران کووید۱۹، مدافعان سلامت، ایثارگران، کارگران، کشاورزان، پاکبانان، نیروهای خدماتی شهرها، روستائیان، بازاریان و همه البرزی‌ها با افتخار شناسنامه‌ها را به دست گرفته و مهر تائید بر راه و رسم شهدا می‌زنند.

عجب شور و اشتیاقی که البرزی‌ها به نمایش گذاشتند

دیدن جلوه های زیبا از حضور جانبازان دفاع مقدس ، سالمندان و سایر قشرها در پای صندوق های اخذ رای امید و نشاط به حماسه ۲۸ خرداد البرز بخشیده است.

اگرچه چند ساعتی از شروع انتخابات در البرز گذشته اما شورآفرینی مردم این استان بیانگر آن است که این حماسه سازی زمان نمی شناسد. 

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …