چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

شهدای امنیت نقش مهمی در آگاهی بخشی مردم دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت صبح سه شنبه در دیدار با خانواده این شهید بسیجی که هفته گذشته در جریان اغتشاشات خرمدشت کرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان است.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات و حادثه تروریستی شیراز بار دیگر چهره کریه دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی را نشان داد.

وی بیان داشت: شهدای مدافع امنیت با خون‌های مطهر خود موجب شکست اهداف دشمنان شدند و باید همواره مردم در کنار مسئولان برای تحقق آن گام بردارند.

حجرگشت یادآورشد: اغتشاشات باعث شد تا ماهیت و ذات افرادی که مدعی آزادی هستند بر ملأ شود و شهید بسیجی و مدافع امنیت «روح الله عجمیان» و امثال این شهید بزرگوار نشانه‌هایی برای آگاهی مردم هستند چرا که این افراد به یک جوان ۲۰ ساله و یا کودکان رحم نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه این جوان بسیجی در سال‌های اخیر از دانش آموزان خوب البرز بوده است، تصریح کرد: امروز به منزل این شهید عزیز بسیجی آمده ایم تا از سوی دانش آموزان و فرهنگیان استان، شهادت ولایت مدارانه ایشان را به خانواده اش بویژه پدر و مادرشان تسلیت بگوییم.

حجرگشت ادامه داد: شهدای امنیت برای برافراشتن پرچم ایران اسلامی و تداوم عزت و صلابت این نظام مقدس جان خود را فدا کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: همه ما مدیون شهدای امنیت هستیم و به طور حتم راه این دلاورمردان با قدرت ادامه خواهد یافت و نمی‌گذاریم پرچم ایران اسلامی به دست نااهلان قرار گیرد.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت. این شهید والامقام پنجشنبه هفته گذشته در جریان آشوب آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …