جمعه , 10 فروردین 1403

سکونتگاه های غیر رسمی در چهارباغ ساماندهی شود

به گزارش شامگاه چهارشنبه  روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای اداری شهرستان چهارباغ افزود: شهرستان تازه تأسیس چهارباغ با مشکلات زیرساختی مواجه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانیم و با همت جهادی و در سایه وحدت و همدلی در راستای کسب رضایتمندی جامعه بهره برداری کنیم.

استاندار البرز افزود: مسوولان استان باید با دید مثبت به حل مسائل مردم بپردازند و از تمام اختیارات خود در این زمینه استفاده کنند.

عبداللهی گفت: فرمانداران استان البرز باید سه شنبه های هر هفته را به دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص داده و به واقع مردم را تکریم کنند.

وی افزود: باید با هم همدل و متحد شویم تا گره از مشکلات مردم باز کنیم و این هدف جز با خدمت یکپارچه برای کسب رضایتمندی مردم، محقق نمی شود.

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید سطح رضایتمندی مردم در شهرستان ها به جد افزایش یابد، گفت: عملکرد مدیران و مسوولان را از کف جامعه مورد نظرسنجی قرار می دهیم.

وی اظهار داشت: باید تحول در موضوعات اقتصادی و اجتماعی تمامی شهرستان های استان برای مردم محسوس و مشهود باشد.

استاندار البرز  افزود: تمام اقشار آسیب‌پذیر جامعه، هموطنان ما هستند و ما مسوولیم تا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و برنامه های دولت  در این راستا اقدامات ویژه ای را رقم بزنیم.

عبداللهی گفت: قرارگاه اجتماعی در تمامی شهرستان های استان باید شکل بگیرد و مصوبات آن عملیاتی و اجرایی شود.

وی افزود: چهارباغ باید با توسعه گلخانه ها و استخرهای پرورش ماهی به قطب کشاورزی البرز تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مسوولان در به سرانجام رساندن کارهای عقب مانده از هم سبقت بگیرند، افزود: چهارباغ باید هویت باغشهری خود را حفظ کند و در رابطه با صادرات گل و گیاه به جد وارد عمل شود.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد موانع صادرات گل و گیاه احصا شود و به صورت تخصصی در جهت حل آن اقدام شود.

شهرستان ۱۰۰ هزارنفری چهارباغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …