شنبه , 8 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج: بازیکنان نیازمند حمایت های بیشتری هستند

«امیر بخشی»  روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه جزو چهار تیم نخست جدول هستیم ، افزود: حدود سه بازی باقیمانده که امیدواریم این بازی ها را نیز به نحو احسن انجام داده و با کسب نتایج خوب بتوانیم جزو چهار تیم برتر باقی بمانیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان هم اکنون برای شرکت در انتخابی تیم ملی به صورت جدی در حال تمرین هستند، اظهار داشت: بر همین اساس بازیکنان به صورت انفرادی در حال تمرین هستند که ما نیز تمرینات و وضعیت آنها را به خوبی زیر نظر داریم.

بخشی افزود: با این وجود امیدواریم حمایت های بیشتری به خصوص از نظر روحی از سوی شهرداری صورت بگیرد تا بازیکنان بتوانند با انگیزه بیشتری در بازی های آخز حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازی های حساس انگیزه و روحیه تاثیر بسیار زیادی وجود دارد، تصریح کرد: پس از انتخابی تیم ملی به مدت ۲ روزه به صورت گروهی تمرینات تیم برگزار شد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شده و بتوانند در رقابت ها حضور یابند.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج ادامه داد: امیدواریم که شرایط بهتری برای تیم فراهم تا بازیکنان پس از انتخابی تیم ملی بتوانند با انرژی کامل تری در دور پایانی لیگ برتر شرکت کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …