شنبه , 15 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم بانوان: بدمینتون البرز با کمبود سالن مواجه است

لیلا سلامت روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: امسال تیم لیگ برتری بانوان بدمینتون البرز به نام پروتئین ۹۹ در رقابت های لیگ برتر شرکت اما در بین پنج تیم شرکت کننده به مقام چهارمی بسنده کرد.

وی اضافه کرد: مهم ترین عاملی که سبب شد تا تیم نتواند بین سه تیم برتر قرار بگیرد در مرحله اول دیر بسته شدن تیم بود که از تیرماه  امسال تمرین های تیم لیگ برتری بدمینتون بانوان کار خود را آغاز کرد که زمان زیادی نبود.

سلامت گفت: از سوی دیگر به دلیل نداشتن سالن اختصاصی تمرین ها به خوبی انجام نشد ضمن آنکه بازیکنان ما زمان زیادی از تمرین و رقابت ها دور بودند در نتیجه معلوم می شود که ظرف مدت ۶ ماه تیم به نتیجه ای که مد نظرش بود نخواهد نرسید.

سرمربی تیم لیگ برتری بدمینتون بانوان البرز خاطر نشان کرد: از هفته گذشته که رقابت ها به پایان رسیده تا امروز هنوز یک تمرین با هدف آمادگی بازیکنان برای رقابت های سال آینده نداشته ایم و یک سالن در اختیار ما نیست که بتوانیم تمرین های تیم را به صورت منسجم در طول سال داشته باشیم.

سلامت گفت: بدون داشتن یک سالن این امکان که بتوانیم برای تیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم وجود ندارد، این در حالی است که این مشکلات همیشه در البرز وجود داشته و هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از سرپرست هیات بدمینتون البرز افزود: در رقابت های تیم لیگ برتر طبق نامه نگاری و جلساتی که از سوی سرپرست هیات برگزار شد توانستیم سالن را تا پایان لیگ که هفته گذشته بود حفظ کنیم و در رقابت ها حضور یابیم اما به دلیل اینکه همزمان سالن مختص به چند تیم بود برنامه تمرین ها لغو و یا جابه جا می شد که این مساله ضربه اساسی به تیم وارد کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …