شنبه , 8 اردیبهشت 1403

سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی پیام آسان می‌شود

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: فرایند سرمایه گذاری صاحبان صنایع در این منطقه تسهیل می شود.

سرمایه گذاری در منطقه اقتصادی پیام آسان می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ثناگو مطلق گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که می تواند برای تسریع در امر سرمایه گذاری صاحبان صنایع اثر گذار باشد، همکاری بین دستگاه‌های متولی برای صدور مجوز‌های لازم و تسهیل روند استقرار صنایع در این منطقه و استان است.

این تسهیل از طریق همکاری منطقه ویژه اقتصادی پیام و سازمان صمت استان البرز محقق می شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت : هم اکنون منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان قطب صنعتی استان توانسته است با تامین زیر ساخت‌های مناسب که شاهد روند رو به رشد آن هستیم بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی فعال در حوزه‌های مختلف را در این منطقه جذب و مستقر کند.

به گفته ثناگو، در سال گذشته حدود ۱۰ واحد در این منطقه با اقدامات انجام شده که بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند به چرخه تولید بازگشتند، همچنین با فعالیت مجدد این واحد‌ها زمینه اشتغال زایی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شد.

فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد، اما در سال ۱۳۷۶ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده‌ای به وسعت ۳۶۰۰ هکتار از اراضی ۱۰ هزار هکتاری فرودگاه بین المللی پیام واقع شده است.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …