یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

سرانه های خدماتی شهر جدید هشتگرد (مهستان) افزایش می یابد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: شرکت عمران زیرساخت های لازم را برای افزایش سرانه خدماتی شهرجدید با ایجاد کمیته های ویژه تخصصی فراهم و تحویل شهرداری خواهد داد.

سرانه های خدماتی شهر جدید هشتگرد (مهستان) افزایش می یابدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نشست خبری مشترک مدیر عامل شرکت عمران، شهردار و رییس شورای شهر جدید هشتگرد (مهستان) با حضور اصحاب رسانه استان البرز برگزار شد.

قنبری مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در این نشست گفت: در شهر جدید هشتگرد با توجه به سیاست‌های کلان دولت در شهرهای جدید در حوزه ایجاد مسکن و زیرساخت‌های شهری عمل خواهیم کرد و با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره مندی از کارشناسان در کمیته‌ های تخصصی نیاز شهر را مهیا و به شهرداری و نهادهای خدمات رسان واگذار خواهیم کرد. با افزایش سرانه های خدماتی شهری و فرهنگی روح تازه ای در شهرهای جدید دمیده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: مترو یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در حوزه ارتباطی است که با توجه به راه اندازی در سال‌های گذشته مشکلاتی از جمله سیگنالینگ را در حوزه فنی داشت که با رفع آن از سوی شرکت بهره برداری مترو تهران و برخی موارد دیگر تا ۳ ماه آینده مسافران مترو تا تهران بطور مستقیم و برعکس تردد خواهند کرد و ظرفیت مترو صد درصدی خواهد شد.

قنبری در خصوص عدم آرامستان در شهر جدید هشتگرد گفت: متأسفانه در طرح جامع شهری در گذشته آرامستان دیده نشده بود و پس از استقرار مردم و نیاز شهر به آرامستان در ماه‌های گذشته اقدامات مطالعات فنی جهت استقرار آرامستان و ساخت و تحویل آن به شهرداری در حال انجام است.

آسوبار شهردار شهر جدید هشتگرد (مهستان) هم در این نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و گفت: ظرفیت و پتانسیل شهرجدید با توجه به قرارگرفتن در شاهراه مواصلاتی و آب و هوای مناسب در حوزه گردشگری مناسب است و ایجاد مجتمع های گردشگری و چندمنظوره از اقداماتی است که با مالکین و سازنده های بزرگ معروف تهران صورت گرفته و ۷ هزار متر زمین در فاز اول با تصمیم مدیریت شهری در این حوزه اختصاص خواهد گرفت.

شهردار جدید هشتگرد ( مهستان) نیاز شهر را به سرانه درمانی قطعی دانست و افزود: طرح ساخت بیمارستان شهرجدید هشتگرد از سال ۱۳۹۰ با واگذاری زمین به شهرداری شهر جدید هشتگرد کلید خورد که متأسفانه علی رغم برخی اقدامات در حوزه واگذاری به بخش خصوصی همچنان تا تمام است اما جای خرسندی است که با پیگیری نماینده مجلس و استاندار البرز و توافقات صورت گرفته زمینی به مساحت ۱/۷ هکتار از سوی شرکت عمران به ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی اختصاص داده شده است که در حال اقدامات لازم است تا مردم بتوانند از بیمارستان بهره مند شوند.

موحدی رییس شورای شهرجدید هشتگرد هم در این نشست وحدت و همدلی میان مدیریت شهری و شرکت عمران را راه حل برون رفت از مشکلات شهری مردم در حوزه های مختلف عنوان کرد و خواست مردم در حوزه های شهری ،آموزشی، فرهنگی و بهداشتی را به حق دانست و از تلاش مدیریت شهری در رفع مشکلات خبر داد.

گفتنی است در این نشست به برخی از مشکلات شهر جدید هشتگرد و عدم زیرساخت های لازم در شهرجدید هشتگرد پرداخته شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …