سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

رودخانه های البرز همچنان مخاطره آمیز هستند

عباسعلی کیخایی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بالا بودن سرعت آب و وجودچاله های متعدد در رودخانه های کرج و طالقان همواره با مخاطرات زیادی برای مردم و گردشگران همراه بوده و انتظار می رود در تعطیلات پیش رو مردم از حضور در این مکان ها پرهیز کنند.

وی بیان داشت: همچنین رودخانه های پرآب کرج و طالقان مکانی مناسب برای اتراق نبوده ضمن آنکه طبق گزارش  هواشناسی در این روزها بارش های رگباری برای ارتفاعات استان البرز پیش بینی شده است.

کیخایی با اشاره به غرق شدن تعدادی از گردشگران طی سال های گذشته تاکنون در ۲ رودخانه کرج و طالقان گفت : برای پیشگیری از تکرار این حوادث تابلوهای هشداری نصب شده و انتظار می رود مردم به این هشدارها  توجه لازم داشته  باشند.

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز با اشاره به جاری سیل طی هفته  گذشته در جاده کرج – چالوس و شهرستان طالقان بیان داشت : احتمال تکرار این رویداد طی امروز و روزهای آینده وجود دارد و باید برای پیشگیری از حوادث سیل از اتراق در محدوده رودخانه های فصلی و دائمی استان پرهیز کرد.

بارش شدید باران و جاری شدن سیل هفته گذشته خساراتی به برخی مناطق کوهستانی از جمله یک  روستا در جاده کرج – چالوس و تعدادی روستا در طالقان وارد کرد و ۹ دستگاه خودرو آسیب کلی دیدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …