جمعه , 7 اردیبهشت 1403

رفع موانع پروژه های بیمارستانی در استان البرز مصوب شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج،   مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان که ظهر امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام خیرین، اظهار داشت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان با ضعف جدی مواجه است و جهت رسیدن به میانگین کشوری حدود 6 هزار تخت بیمارستانی برای استان نیاز داریم.

وی ادامه داد: بر این اساس درصدد هستیم با گره گشایی از روند اجرای پروژه‌های معطل و مغفول مانده استان در این بخش، گام موثری در راستای جبران کمبودها داشته باشیم.

عبداللهی گفت: در سفر ریاست  جمهور نیز توجه ویژه به این بخش شد و آیت‌الله رئیسی شخصاً در یکی از پروژه‌های بیمارستانی حضور یافتند و برای تسریع در پروژه ها دستور اکید داشتند، همچنین این امر در تخصیص اعتبارات سفر نیز لحاظ شد.

وی افزود: البرز در بسیاری از زیرساخت‌ها دچار ضعف است و با عقب ماندگی ها و کمبودهای اساسی در برخی سرانه ها مواجه است از این رو بعنوان نماینده عالی دولت در استان، مسئولیت‌های متعددی را دارم که باید پیگیری و دنبال کنم.

استاندار البرز گفت: به طور قطع تلاش شبانه روزی و اهتمام ویژه ای را در این راستا معطوف خواهم کرد و تا حصول نتیجه ملموس و مشهود و کسب رضایتمندی مردم، لحظه ای توقف نخواهم کرد.

وی افزود: امروز موضوع 5 پروژه بیمارستانی استان تحت عناوین آرام، سید الشهدا، به آفرین، کمالشهر و فردیس مورد بررسی قرار گرفت و طی مصوبه ای مقرر شد که موانع پروژه‌ها حل شود.
عبداللهی گفت: از سوی دیگر نیز پیمانکاران  مکلف و موظف شده که در زمان مقرر نسبت به بهره برداری از پروژه ها اقدام کنند.

وی افزود: این روند به صورت منظم و سرزده مورد بازدید قرار می گیرد و اگر طبق مصوبات اقدام نشود به طور قطع با متولیان امر برخورد جدی صورت می گیرد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …