سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

رشد جمعیت البرز از امکانات موجود آن پیشی گرفته است

پرویز زرگر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از تبعات این رشد جمعیت که بواسطه مهاجرت رقم خورده، بیکاری است که در استان کم وسعت البرز مشکلاتی به بار آورده است.
وی ادامه داد: بنابراین تامین رفاهیات با این رشد جمعیت با مشکلاتی مواجه است.
زرگر  گفت: امیدواریم دولت جدید با تصمیمات مطلوبی که دارد بتواند در رفع بسیاری از مشکلات مردم از جمله معیشت اقدامات موثری داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت با ۲ هزار و  ۵۹۴ میلیارد تومان برای یک هزار و ۵۲ نفر اشتغالزایی داشتیم.

زرگر  در ادامه با بیان اینکه بخشی از فعالیت های استاندار البرز پیگیری مشکلات توسعه ای استان است اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته در این زمینه شاهد افتتاح طرح های گازرسانی و جاده ای در این استان هستیم.

زرگر در ادامه افزود: هر هفته استاندار البرز با یکی از وزراء ملاقات و مشکلات این استان که در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رصد شده را به سطح ملی برای هماهنگی در رفع آنها انتقال می دهد.

وی گفت: ۵۲۱  شهروند البرزی امسال در دیدار چهره به چهره با استاندار به بیان مشکلات این استان در بخش سرمایه گذاری پرداختند.

 مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری البرز اظهار داشت: در تلاش برای خدمات دهی هرچه بهتر در این استان با تلاش های صورت گرفته در زمینه توسعه شبکه های گازرسانی و برق ، سرمایه گذاری هستیم.

افزایش میزان صادرات در استان البرز ، افتتاح جاده چرمشهر – آبیک ، ادامه همت و اجرای طرح رفع موانع تولیدی از دیگر موضوعاتی بود که به عنوان اقدامات توسعه ای در این استان به ان اشاره شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …