چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

راهپیمایی اربعین نماد اقتدار اسلام است

ابوالفضل اینانلو  روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی شهرستان فردیس افزود: برگزاری اربعین و محرم و صفر برای مسلمانان مهم است .

امام جمعه شهرستان فردیس نیز  گفت: راهپیمایی اربعین حسینی که قرار است امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت بگیرد نماد هویت اسلامی است و هر قدر در عتبات کار شود  کار پسندیده و ارزشمندی است و عمق استراتژی جمهوری اسلامی است و در بحث عراق و سوریه این حوزه بسیار تاثیرگذار می باشد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: یکی از موارد مهم  که غربی ها و آمریکایی ها از آن واهمه دارند بحث نفوذ جمهوری اسلامی ایران در این بخش است که جبهه مقاومت را به وجود آورده است.

وی بیان داشت: عتبات عالیات کانون وحدت کشورهای اسلامی ایران ، عراق ، سوریه و سایر سرزمین های اسلامی بوده و اتحاد دنیای اسلام را به وجود می آورد.

علی شهبازی  رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس نیز افزود:  در سالهای ۹۸ و ۹۹ رویکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس کمک های معیشتی به افراد بی بضاعت و خانواده های کم درآمدبوده است که ۳۰۰ بسته کالا  هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال کشور عراق برای راهپیمایی اربعین حسینی ۵۰ درصد اعلام آمادگی کرده است، اظهار داشت: احتمال دارد اربعین حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …