پنجشنبه , 30 فروردین 1403

دعوت جمعی از نخبگان، طلاب، اساتید حوزه و گروه‌های سیاسی استانی از “آیت‌الله رئیسی” برای کاندیداتوری در انتخابات ‌

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، با توجه به اینکه کمتر از 35 روز دیگر تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، احزاب و گروه‌های سیاسی کشور در قالب سازوکارهای انتخاباتی خود، به‌دنبال رسیدن به یک نامزد واحد می‌باشند، اما ‌‌تا امروز شور و هیجان انتخابات در جامعه دیده نشده و به‌خلاف دوره‌های قبل نه‌تنها مردم بلکه جریانات و نامزدهای احتمالی نیز وضعیت مشخصی ندارند و سردی خاصی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فراگرفته است، اما با وجود این‌که تنور انتخابات هنوز گرم نشده است، تعداد زیادی از شخصیت‌های سیاسی به‌صورت رسمی و یا غیررسمی اعلام نامزدی کرده‌اند.

با عنایت به فرارسیدن زمان نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، احزاب و گروه‌های سیاسی در سطح ا‌ستان‌ها از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرده‌اند.

دعوت 500 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان

500 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان با صدور بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت به عمل آوردند.

متن این بیانیه که به همت کمیته اطلاع‌رسانی شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان خرم‌آباد تهیه شده است، بدین شرح است: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران هم از منظر ملی و هم از نگاه بین المللی دارای اهمیتی ویژه است. از جنبه داخلی، یک نوسازی در عرصه‌ اجرایی کشور صورت می‌گیرد و مجموعه‌ای تازه نفس و پرانگیزه وارد میدان می‌شوند و از جنبه خارجی، حضور حداکثری مردم نشان دهنده‌ اقتدار کشور است.

از سوی دیگر بر همگان روشن است که جایگاه ریاست جمهوری مهمترین و موثرترین مدیریت کشور است. اختیارات قوه‌ی قضائیه یا دیگر دستگاه‌های حاکمیتی در مقابل اختیارات ریاست جمهوری قابل قیاس نیست، بر همین اساس اگر شخص اصلح سکان هدایت دستگاه اجرایی کشور را بر عهده بگیرد، دیگر عرصه‌های مدیریتی کشور هم توان تامین منافع و مصالح مردم و نظام را به میزان لازم خواهند داشت.

مهمترین ملاک‌هایی که از سوی مکتب ثقلین برای تصدی منصب اداره‌ نظام اسلامی معرفی شده و در بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (ادام الله ظله) منعکس است، ایمان مستحکم، تدبیر و کفایت، و عدالت است.

به تعبیر دیگر کسی که ایمان ندارد قابل اعتماد و اطمینان نیست و شخصی که می‌خواهد دستگاه اجرایی را مدیریت کند، باید کارگذاری مدیر و مدبر باشد. مسائل مهم کشور را بشناسد، از اقتصاد و  زوایای مهم آن باخبر باشد، امنیت و اهمیت آن در زندگی اجتماعی را درک کرده باشد، به مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی تسلط داشته باشد، روبرو شدن با سیاست‌های پیچیده  دنیای امروز را شناخته و برای هر کدام از این مسائل و مسائل دیگر به صورت جداگانه برنامه‌ مناسب داشته و با عملکردی انقلابی، جهادی و عدالتخواهانه به معنای واقعی، در صدد اجرای آن برآید.

در شرایط حاضر عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور حداکثری مردم است و حضور حداکثری ملت پای صندوق‌های انتخابات در گرو حضور افراد کارآمد و دارای ملاک‌های سه گانه فوق است، رقم خوردن انتخاباتی درخور شأن مردم انقلابی ایران اسلامی، در وهله‌ نخست، امید را به نسل حاضر ارزانی می‌دارد و در مرحله بعد، دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید ساخته و مایه‌ دلگرمی دوستداران نظام اسلامی در سراسر دنیا گشته و بالاخره به یاری خداوند زمینه‌ی ظهور منجی کل بشر، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم می‌آورد.

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان، امضا کننده این بیانیه بر این باورند که شما ملاک‌های لازم برای اداره‌ دستگاه اجرایی کشور (ریاست جمهوری) را دارا هستید و مهمترین شاخصه‌ی عملکرد حضرتعالی تاکنون مردمی بودن، تبعیت از ولایت و مبارزه با فساد است که کمترین نتیجه‌ آن با احراز مسئولیت ریاست جمهوری، اعتمادسازی در مردمی است که یک بار با 16میلیون رای نظر مثبت خویش را به شما اعلام نمودند و اکنون با رویشی که در دل ملت با اطمینان به حضرتعالی ایجاد شده و با توجه به اجماع گروه ها و تشکل‌های مختلف بر ضرورت حضور جنابعالی، انتظار آن است که با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400، انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف عالیه‌اش یاری نمایید و با به کارگیری نیروهای مناسب، ملت سربلند و عزیز ایران را به جایگاه مناسبش از جهات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برسانید.

دعوت مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی درپی انتشار بیانیه‌ای از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی حمایت کرد.اعضای این مجمع بااشاره به  اهمیت انتخاب صحیح و مشارکت مردمی در انتخابات بیان کردند: برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در شرایط کنونی داخلی و خارجی کشور از یک‌سو و مشارکت پرشور مردم از سویی دقت در انتخاب صحیح را ایجاب می‌کند، نرخ مشارکت بالا در انتخابات باعث تقویت مردم‌سالاری دینی و ایمن کردن کشور درمقابل توطئه‌های دشمنان خارجی است و انتخاب درست، میهن اسلامی را در حل مشکلات داخلی یاری خواهد کرد.

همچنین دررابطه با کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی تصریح کردند: مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان باتوجه به نظرخواهی از اعضای حقیقی و حقوقی خود و باعنایت به اشتراک نظر شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی و اصولگرا بدین‌وسیله از نامزدی آیت‌الله رئیسی حمایت نموده و ضمن دعوت به اتحاد عمل و هماهنگی همه داوطلبین درون جریان انقلابی در نحوه حضور در رقابت‌های انتخاباتی برای ایشان توفیق در تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشکیل دولت توانمند، باکفایت و تحولگرا را از خداوند متعال خواستاریم.

دعوت اساتید حوزه

یک هزار نفر از استادان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت به عمل آوردند.

متن این بیانیه بدین شرح است: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران هم از منظر ملی و هم از نگاه بین المللی  دارای اهمیتی ویژه است. از جنبه ی داخلی، یک نوسازی در عرصه ی اجرایی کشور صورت می گیرد و مجموعه ای تازه نفس و پرانگیزه وارد میدان می شوند. و از جنبه ی خارجی، حضور حداکثری مردم نشان دهنده ی اقتدار کشور است. 

از سوی دیگر بر همگان روشن  است که جایگاه ریاست جمهوری مهمترین و مؤثرترین مدیریت کشور می باشد. اختیارات قوه ی قضاییه یا دیگر دستگاه های حاکمیتی در مقابل اختیارات ریاست جمهوری قابل قیاس نیست. بر همین اساس اگر شخص اصلح سکان هدایت دستگاه اجرایی کشور را بر عهده بگیرد، دیگر  عرصه های مدیریتی کشور هم توان تأمین منافع و مصالح مردم و نظام را به میزان لازم خواهند داشت. 

مهمترین ملاک هایی که از سوی مکتب ثقلین برای تصدی منصب اداره ی نظام اسلامی معرفی شده و در بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (ادام الله ظله) منعکس است، ایمان مستحکم، تدبیر و کفایت، و عدالت است. 

به تعبیر دیگر کسی که ایمان ندارد قابل اعتماد و اطمینان نیست. و شخصی که می خواهد دستگاه اجرایی را مدیریت کند، باید کارگذاری مدیر و مدبر باشد. مسائل مهم کشور را بشناسد. از اقتصاد و  زوایای مهم آن باخبر باشد. امنیت و اهمیت آن در زندگی اجتماعی را درک کرده باشد. به مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی تسلط داشته باشد، روبرو شدن با سیاست های پیچیده ی دنیای امروز را شناخته و برای هر کدام از این مسائل و مسائل دیگر به صورت جداگانه برنامه ی مناسب داشته و با عملکردی انقلابی،  جهادی و عدالتخواهانه به معنای واقعی، در صدد اجرای آن برآید. 

در شرایط حاضر عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور حداکثری مردم است و حضور حداکثری ملت پای صندوق های انتخابات در گرو حضور افراد کارآمد و دارای ملاک های سه گانه ی فوق می باشد. رقم خوردن انتخاباتی درخور شأن  مردم انقلابی ایران اسلامی، در وهله ی نخست امید را به نسل حاضر ارزانی می دارد و در مرحله ی بعد، دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید ساخته و مایه ی دلگرمی دوستداران نظام اسلامی در سراسر دنیا گشته و بالاخره به یاری خداوند  زمینه ی ظهور منجی کل بشر، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم می آورد.

اساتید امضا کننده این بیانیه بر این باورند که شما ملاک های لازم برای اداره ی دستگاه اجرایی کشور (ریاست جمهوری) را دارا هستید. مهمترین شاخصه ی عملکرد حضرتعالی تا کنون مردمی بودن، تبعیت از ولایت، و مبارزه با فساد است که کمترین نتیجه ی آن با احراز مسئولیت ریاست جمهوری، اعتمادسازی در مردمی است که یک بار با  16 میلیون رأی نظر مثبت خویش را به شما  اعلام نمودند. و اکنون با رویشی که در دل ملت با اطمینان به حضرتعالی ایجاد شده و با توجه به اجماع گروه ها و تشکل های مختلف بر ضرورت حضور جنابعالی، انتظار آن است که با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400، انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف عالیه اش یاری نمایید و با به کارگیری نیروهای مناسب، ملت سربلند و عزیز ایران را به جایگاه مناسبش از جهات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برسانید.  

دعوت مجمع جوانان انقلابی مازندران

‌در بیانیه دعوت مجمع جوانان انقلابی مازندران خطاب به آیت الله رئیسی آمده است: تردیدی نیست که با نگاهی به مشکلات عدیده معیشتی هموطنان و بحران‌های پی در پی اقتصادی و سیاسی، مردم باید مسئولیت انتخاب خودشان را بپذیرند و در این برهه حساس که طعم تلخ انتخاب غیر اصلح را چشیدیم لازم است سکان هدایت کشور را به دست فردی لایق، دارای روحیه عدالت طلبی،کار بلد، پاکدست و امتحان پس داده بسپاریم که موقعیت کشور و بحران گسترده ناشی از سو تدبیر دولتمردان برای ما امکان آزمون و خطا را نمی دهد.

با توجه به فرموده مهم رهبر معظم انقلاب که فرمودند ریاست جمهوری با اختیارات بسیار وسیع، مهم‌ترین و مؤثرترین مدیریت کشور است و مردم برای ناامید کردن دشمن و نوسازی دستگاه‌ اجرایی، در انتخاب رئیس‌جمهور خصوصیاتی مانند مردمی بودن، کفایت، قدرت مدیریت، ایمان، عدالت‌خواهی، ضد فساد بودن، عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی، امیدواری به آینده و اعتقاد به جوانان را مورد توجه قرار دهند و باتوجه به موفقیت چشمگیر آیت الله رئیسی در مناصب مختلف و ریاست قوه قضائیه که نشان داد بر خلاف تبلیغات اصلاح طلبان و حامیان لیبرال آنان، یک چهره انقلابی و متعهد می تواند شرایط را به سرعت به نفع مردم و مصالح کشور تغییر دهد.

اکنون شرایط زمانه به گونه ای است که سر سطح مدیریت کشور به حضور  نیروهای مومن،انقلابی و متعهد بیش از پیش احساس می‌شود، چرا که در برهه کنونی  نباید مسئله معیشت و اشتغال مردم درگیر بازی‌های سیاسی شود. آن هم در بین بازی کسانی که چشم خود را بر توانمندی داخلی و شعار ما می‌توانیم بسته اند و دغدغه ای جز کدخدا و امثال آن ندارند امضا کنندگان این نوشتار جمعی از مردم انقلابی استان مازندران هستند که با درک شرایط حساس منطقه و حمله سیاسی، اقتصادی مستکبران جهانی به کشور عزیزمان فهمیده اند که تنها راه عبور غیرتمندانه وعزتمندانه از این پیچ تاریخی پافشاری بر اصول و آرمانها است.

دعوت اصولگرایان قم ‌

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با ارسال نامه‌ای از آیت الله ابراهیم رئیسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت کردند.

در این نامه آمده است: همان طور که در بیانات امام  خامنه ای(مدظله العالی) آمده است قوه مجریه به سبب قدرت تاثیر بر تمام ارکان داخلی و خارجی نظام اسلامی از اهمیت بالایی  درکشور برخوردار است و در صورت استقرار دولتی مقتدر و انتخاب رئیس جمهوری انقلابی که روحیه خدمتگزاری و کارنامه روشنی در خدمت به مردم با خصوصیت مهم پاکدستی و فسادستیزی نیز داشته باشد انتظار آن می رود تا این روزهای تلخ که بر اثر سوء تدبیر و نگاه به خارج به جای تکیه بر توان داخلی، خسارات جبران ناپذیر برکشوری پهناور و اقتصاد نظام اسلامی و معیشت مردم به بار آورده است جای خود را به روشنایی، وسعت رزق مردم و  اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی بدهد.

شورای هماهنگی اصولگرایان قم افزوده است: به همین منظور شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم به عنوان نماینده جمعی از احزاب و جریانات سیاسی اصولگرا و انقلابی شهرکریمه اهل بیت،حضرت فاطمه معصومه(س) از جنابعالی درخواست می نماید  با حضور موثر و وحدت آفرین خود در کسوت کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 و همزمان با گام دوم انقلاب ،شرایط را برای تشکیل یک دولت جوان و انقلابی جهت تحقق آرمان های بلند بنیانگذار نظام مقدس اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و منویات امام خامنه ای(ره) مهیا نمائید تا ان شاالله همانطور که  در قوه قضائیه منشاء خیر و برکات فراوان شدید ،آرزوی دیرینه ملت بزرگ ایران اسلامی محقق شود.

آیت الله رییسی یکی از شخصیت های محبوب بین مردم است و امیدهای زیادی به سبب اصلاحات قضایی ایشان در دلها زنده شده است.

دعوت اساتید حوزه‌های علمیه استان اصفهان‌

 اساتید و علمای حوزه های علمیه استان اصفهان با انتشار نامه ای با برشمردن ویژگی های آیت الله رئیسی از وی برای حضور فعال و به موقع در عرصه انتخابات دعوت کردند.

متن این نامه به شرح زیر است: نگاهی گذرا به چهار دهه ی گذشته انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر توسعه ، عدالت و پیشرفت را به گونه‌ای رقم زد که برخی عنصر محوری عدالت را با پیشرفت و توسعه در نظام مدیریتی کشور قابل تحقق نمی دانستند .

مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با درایت مثال زدنی چهار دهه پیش رو را جهت تحقق شعار محوری عدالت خواهی و فرجام آن یعنی رسیدن به تمدن نوین اسلامی عرصه بی‌بدیلی جهت تنظیم نظامات نوین بشری و روابط جدید با نگاه به قدرت های نوظهور منطقه‌ای و عمدتاً شرقی هدف گذاری نمودند .

بر امّتی که داعیه پیروی از مقتدای خویش را دارد، فرض است که با در نظر گرفتن موارد و ملاکهای ذیل نقش تاریخی و تاثیر گذار خود را باز شناخته و تکلیف خود را ادا نمایند‌.

دعوت طلاب و روحانیون بوشهر‌

جمعی از طلاب و روحانیون استان بوشهر با صدور پیامی از آیت‌الله ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند.

متن این پیام چنین است: مستحضرید که با توجه به موقعیت حساس و بسیار تاثیرگذار انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، و شرایط بسیار سخت اقتصادی و معیشتی که در یک دهه‌ اخیر گریبان‌گیر مردم شریف، شهیدپرور و فداکار جمهوری اسلامی ایران بر اثر عوامل متعدد مدیریتی و ساختاری شده است، و همچنین توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری به اهمیت و لزوم اقدام مردم و مسئولان برای قدم نهادن در گام دوم انقلاب و تشکیل یک دولت جوان حزب‌الله که به گفته ایشان علاج مشکلات کشور است، امسال و انتخابات پیش رو را باید از مهم‌ترین پیچ‌های تاریخی کشور و بزرگ‌ترین امتحان دلسوزان و دغدغه‌مندان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

حضرتعالی که سابقه بسیار درخشانی در چند دهه‌ گذشته‌ مسئولیتی خویش و به‌خصوص چندسال اخیر در مدیریت جهادی و نوآورانه خود در آستان مقدس رضوی علیه السلام و همچنین در مقام ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران داشته‌اید که انصافاً سبب تحسین عام و خاص شده است، قطعاًً مستحضر و مطلع از اولویت و اهمیت قوه مجریه نسبت به تمام قوا و دیگر مسئولیت‌های موجود در کشور بوده و می‌دانید که میزان تاثیرگذاری این قوه از هر جایگاه دیگری در کشور بیشتر و تاثیرگذارتر است.

مؤید این گفته نیز، بیانات مقام معظم رهبری است که در سخنرانی نوروزی امسال فرمودند: «قوه قضاییه یا دستگاه‌های نظامی … اینها در قبال مدیریت‌هایی که در قوه مجریه هست یک اندکی بالاتر از صفر هستند یا چند درصد مختصر عمده نزدیک به همه‌ مدیریت‌های کشور که هزاران مدیریت است، در اختیار رئیس قوه مجریه است ».

جنابعالی در سابقه مدیریتی خویش و خصوصاً در قوه قضاییه ، به وضوح نشان داده‌اید که بدون وابستگی به چپ و راست ، مستقل و فرا جناحی بوده و با قابلیت تجمیع تمام نیروهای مستعد کشور، توانایی ایجاد یک دولت جامع، قدرتمند و فرا حزبی را دارا می‌باشید.

مؤید این استدلال نیز، این است که حتی مخالفان و منتقدان دیروز شما نیز امروز و پس از مشاهده عملکرد حضرتعالی در قوه قضاییه، زبان به تحسین و تمجید گشوده‌اند و حتی آنان نیز از توانایی‌ها ، خط‌شکنی‌ها و فرا جناحی بودن حضرتعالی سخن می‌گویند.

از جمله دیگر توانایی‌های منحصر به‌فرد حضرتعالی در میان سایر افراد، ملکه شناخت و آگاهی نسبت به ساختارها و شریان‌های فسادزا در کشور است؛ که با سالها تجربه‌ای که در قوه قضاییه داشته‌اید، به دست آمده و قطعاً مستحضر بوده و می‌دانید که تعمیر و تصحیح این ساختارها و مسدودسازی سرچشمه این شریان‌ها تنها در قوه مجریه امکان‌پذیر بوده و دیگر قوا و جایگاه‌های کشور به هیچ وجه به این اندازه نمی‌توانند در این امر مهم تاثیرگذار باشند و همیشه اصلاح ریشه، از زدودن شاخ و برگ‌ها بسیار اساسی‌تر و مهمتر است.

با توجه به تمام آنچه گفته شد و نشد، و با توجه به ذات پویایی در مدیریت، جوانی و جوانگرایی، ولایتمداری و آگاهی و تعهد حضرتعالی نسبت به آرمان‌های امام و انقلاب، خط‌شکنی‌ها و نوآوری‌های مسبوق به سابقه جنابعالی در عرصه مدیریت، پاک‌دست و قدرت و همت همیشگی شما برای فسادستیزی، جامع‌نگری و عدم حزب‌گرایی، ترجیح مصالح نظام و کشور به مصالح شخصی خود، و چندین و چند علل دیگر ، ما جمعی از طلاب و روحانیون استان ولایتمدار و شهیدپرور بوشهر ، در این زمان حیاتی و خطیر و سرنوشت‌ساز ، بر خود تکلیف دانستیم که از جنابعالی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دعوت به‌عمل آورده و بر اساس تکلیف سیاسی خود و بر مبنای وصیت پیر مراد و رهبر کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه ، که فرمود: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد» به این مهم، اینگونه عمل کنیم.

دعوت رئیس شورای وحدت استان زنجان

‌رئیس شورای وحدت و دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و افزود: شما امید محرومان هستید.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: متاسفانه مشکلات کشور در این هشت سال به اوج خود رسید. ما از دولت فعلی بابت به وجود آمدن این مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی گلایه‌مندیم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آغاز شده است، عنوان کرد: بنده به عنوان رئیس شورای وحدت و دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان رسما از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی درخواست می‌کنم که در این انتخابات شرکت کند. ایشان شخصیت بسیار والایی دارند و امید همه محرومان هستند. چهار روز بیشتر فرصت برای ثبت نام برای ریاست جمهوری نمانده و امیدواریم آقای رئیسی هرچه زودتر برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنند.

رئیس شورای وحدت و دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی در استان زنجان بسیار محبوب هستند، خاطرنشان کرد: حتی در انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 ایشان در استان زنجان مقام نخست را در تعداد رای‌ها کسب کردند.

وی  در پایان تاکید کرد: حضور آیت‌الله رئیسی جان تازه‌ای به حرکت  جریان انقلابی می‌دهد و امیدواریم با حضور ایشان در مقام ریاست جمهوری مقدمات ظهور آقا امام زمان(عج) فراهم شود.

دعوت قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب خوزستان‌

قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب خوزستان طی بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:  انتخاب یک فرد در پای صندوق رای فقط یک انتخاب  نیست بلکه زمینه سازی برای بروز و روی کارآمدن یک تفکر است. این انتخاب درست یا غلط ماست که سرنوشت ما را رقم می‌زند. 

مردم ایران بعد از جنگ شاهد روی کار آمدن کارگزارانی بودند که تفکرات غلط اقتصادی شان سبب وابستگی اقتصاد به نفت و دولتی کردن اقتصاد و نگاه به خارج و عدم بکار گیری ظرفیت و توان داخلی و هدر دادن نیروی جوان داخلی و عیوب اساسی در بودجه بندی و عدم ثبات سیاست های اقتصادی و اسراف در هزینه کردن ها و اختلاف طبقاتی بین بسیاری از مسئولین و مردم شد و تا الان هم ادامه دارد . متاسفانه در دولت فعلی هم شاهد مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی در زندگی مردم هستیم .

برون رفت از این وضعیت نامطلوبی که حاصل سیاست های غلط دولتمردان دولتهای بی تدبیر است نیازمند تحولی در سیاست های پیشین و روی کار آوردن نیروهای جوان مومن انقلابی است که با نشاط جوانی و تحول خواهی خود بتواند این مشکلات را حل کنند.

قهرا شخصی میتواند این تحول را بوجود آورد که در کارنامه فعالیت او سوابقی از تحول در سازمان تحت امر او نمایان باشد و دیگر نمی‌توان به وعده ها و برنامه های مکتوب بر کاغذ امید بست و این کارنامه و سوابق افراد است که باید ملاک انتخاب قرار گیرد‌.

*قرارگاه جوانان گام دوم* بعد از بررسی سوابق و کارنامه و برنامه های نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری و در نظر گرفتن ملاک هایی که مقام معظم رهبری برای تصدی ریاست جمهوری بیان فرمودند با کمال احترام و ارادت به سایر نامزدهای انقلابی که در صحنه حاضر شدند ، گزینه اصلح برای ایجاد تحول در دولت آینده و زمینه سازی برای روی کار آوردن دولت جوان انقلابی را ، آیت الله رئیسی می داند .

مدیریت تحول خواهانه ایشان در مجموعه آستان قدس رضوی برکات زیادی را بخصوص برای زائران رضوی به دنبال داشت. حضور ایشان در قوه قضاییه که از حساس ترین مجموعه های نظام محسوب میشود کارنامه ای درخشان را به دنبال داشت و تحولات و اقدامات ایشان در قوه قضاییه در برخی موارد بی نظیر بود.

ان‌شا‌الله این کارنامه درخشان می‌تواند ظرفیت خوبی در تحقق دولت در تراز گام دوم انقلاب باشد و مشکلات ملت شریف ایران مرتفع کند. ما جمعی از جوانان انقلابی این کشور ، راه برون رفت از مشکلات کشور را روی کار آمدن دولتی جوان انقلابی می دانیم که پای در عرصه خدمت به انقلاب گذاشته و با مدیریت جهادی تمام همت خود در رفع مشکلات مردم بکار بگیرد و در پاسخ به مطالبات رهبری معظم انقلاب به عنوان سکان دار این انقلاب لحظه ای از پای ننشیند.

برادر بزرگوار و انقلابی حضرت آیت الله رییسی ما این ویژگی ها را در جنابعالی دیده ایم و از جنابعالی دعوت می کنیم که پای در میدان مدیریت اجرایی کشور گذاشته و با ورود خود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 دل نیروهای انقلابی را شاد نمایید.

دعو‌ت جمعی از متخصصین و مدیران خانواده بزرگ جهاد کشاورزی

‌در جهان امروز که دموکراسی تنها بر زبانها جاری است و مردم نقشی در رقم زدن این‌ مهم ندارند، کشور عزیزمان ایران اسلامی بواسطه عظمت انقلاب شکوهمند و برگزاری انتخابات مستمر، پرچمدار دموکراسی واقعی در جهان و ممتازترین کشور با مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خود است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت مغتنمی برای ” تغییر به نفع مردم ” در راستای تحقق شعار ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” و ریشه کن کردن رکود حاکم بر جامعه است که معضلات اجتماعی، اقتصادی و معیشتی را برای آحاد جامعه به همراه آورده است.

وضعیت کشور در همه عرصه ها بویژه بخش مولد کشاورزی نیاز به دمیدن روح تازه با رویکرد حمایتی دارد.

تامین امنیت غذایی کشور با تاکید بر رونق تولید اقتصادی و اشتغالزا و نیل به افزایش ضریب خودکفایی در محصولات اساسی و ارتقاء سطح امنیت سرمایه گذاری و تولید در بخش و سطح درآمد تولیدکنندگان و بهره برداران از اولویت های مهم امروز این بخش بوده که با وجود ظرفیت های عظیم منابع طبیعی و انسانی و استعدادهای آب و هوایی دور از دسترس نیست؛ که این تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی است.
هر چند در میان نیروهای انقلابی و جهادی یارانی عزم قدم گذاشتن در عرصه انتخابات و تصدی مسئولیت مهم قوه مجریه را دارند، لکن حضور حضرتعالی در شرایط کنونی حاکم  بر کشور، منطقه و جهان خواست و مطالبه اکثریت مردم که به فرموده حضرت امام (ره) «ولی نعمتان این انقلاب هستند» می باشد.

ما سنگرسازان بی سنگر و جمعی از متخصصان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی نیز همصدا و همگام با سایر اقشار جامعه، حضور حضرتعالی را در این عرصه مغتنم شمرده و دعوت می کنیم  با ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم حضور پرشور مردم را در پای صندوق های رای موجب شده و تغییر به نفع مردم را رقم بزنید.

دعوت مجمع نمایندگان طلاب

هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در نامه‌ای خطاب به آیت الله رئیسی از ایشان جهت ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت کرد.

متن نامه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بدین شرح است: با سلام و درود به روان پاک امام راحل عظیم الشأن و شهدای عزیز ایران اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» معروض می‌داریم، با توجه به شرایط بسیار حساس کشور و وجود تهدیدها و فرصت‌های پیش رو، لازم است اقدامی عاجل در عرصه حضور در انتخابات صورت پذیرد.

از طرفی با توجه به ضرورت تقویت جایگاه اجرایی کشور که نقش اصلی در رفع نیازهای کشور را رقم می‌زند و همچنین اقبال عمومی جامعه از حرکت‌های عدالت محوری جنابعالی در مبارزه با فساد و پاسخگویی به مطالبه‌گری آحاد مردم فهیم ایران اسلامی و جذب پشتوانه‌های قوی مردمی در اجرای عدالت و نیز تحقق این کلام امیرمؤمنان در نامه 53 نهج البلاغه که فرمودند: وَ اجْعَلْ لِرَأْسِ کُلِّ أَمْرٍ مِنْ أُمُورِکَ رَأْساً مِنْهُمْ لَا یَقْهَرُهُ کَبِیرُهَا وَ لَا یَتَشَتَّتُ عَلَیْهِ کَثِیرُهَا؛ و تجلی حضور حداکثری و رفع نگرانی‌های دلسوزان نظام اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان و دشمنان ملت و نیز جبران عاجل و فوری خسارت‌های وارده بر کشور، حفظ و حراست از قانون اساسی و حسن اجرای مفاد آن، ایجاد بارقه های امید و نشاط در میان جوانان عزیز و قطع طمع دشمنان ایران اسلامی؛ بحمدالله حضرتعالی شاخصه‌های مطرح در کلام مقام معظم رهبری«مدظله العالی» یعنی: مدیریت و کفایت، ایمان و عدالت خواهی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، داشتن روحیه و اعتقاد به مبارزه با مفاسد و عملکرد مقبول، انقلابی و جهادی، ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری، دلسوز و خیرخواه مردم و کشور، دارای حسن سابقه و صبر و بصیرت، پایبندی به مبانی انقلاب و مرزبندی روشن با دشمنان قسم خورده ملت؛ را دارا می‌باشید؛ لذا صلاحیت لازم برای حضور در این عرصه را داشته و دارید.

امروز به فضل الهی جنابعالی السابقون السابقون بوده و نظر به تجارب بالای شما و هم فکری با مکتب شهید بین الملل حاج قاسم سلیمانی در روحیه دفاع از حقوق ملت، دارای کارنامه درخشانی می‌باشید.

حال که باید ایثار کرد و قاطع و عاجل تصمیم گرفت، پس بار دیگر از خودگذشتی کنید و نگرانی‌ها را پایان دهید، البته هرگز نقش کلیدی شما در  قوه قضاییه قابل انکار نیست، اما قوه مجریه نیاز به فداکاری دارد.

ما مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به دفاع از حقوق مشروع مردم باوفای ایران اسلامی از شما شاگرد مکتب خمینی کبیر و یاور رهبری و فدایی جان بر کف ملت و کشور اسلامی تقاضامندیم دعوت مجمع را که اعتقاد راسخ به اصلح بودن شما دارد را برای حفظ عزت و سربلندی ایران اسلامی از باب الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ را پذیرفته و با اعلام آمادگی و حضور در صحنه انتخابات به ایجاد دولت آرمانی حزب اللهی کمک فرمایید.

اطلاع واثق داریم سایر خیرخواهان نظام اسلامی که بعد از حضرتعالی مطرح هستند آمادگی دارند برای وحدت و انسجام به نفع مردم در کنار شما قرار گرفته و موجبات مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم آورند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …