پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

خبرنگاران در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارند

سلیمان رستمیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت  یاد و خاطر شهدا  به ویژه شهدای خبرنگار و تبریک ۱۷مردادماه روز خبرنگار، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز تداوم انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمن امروز با جنگ نرم به دنبال نابودی ارزش های نظام اسلامی و اعتقادات مردم به ویژه جوانان است و خبرنگاران به عنوان سفیران و مروجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توانند با روحیه انقلابی و جهادی پای در میدان گذاشته و در این زمینه نقش آفرینی کنند.
رستمیان فرهنگ ایثار و شهادت را سدی محکم در برابر فتنه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: این فرهنگ با قیام عاشورا و مبارزه باظلم و بی عدالتی عجین شده و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم با فرهنگ سازی و کار فرهنگی دقیق فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم و به جوانان و نسل های آینده کشور عزیزمان که سکاندار کشور هستند راه و رسم شهیدان را آموزش دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به وظایف خبرنگاران اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران امروز رسالتی مهم همچون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترسیم راه و منش شهدا و ایثارگران، بازگو کردن خاطرات ایثارگران و دفاع از ارزش های نظام اسلامی را بر عهده دارند، خبرنگاران می توانند ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشند و فرهنگ شهادت و زندگانی سراسر افتخار شهدا را برای نسل جوان و نوجوان این کشور ترسیم کنند.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی از ابتدا تا به امروز با تقدیم خون هزاران شهید لاله گون مجاهدانه پای آرمان ها و ارزش های خود ایستادگی کرده است، به نقش خبرنگاران در جهت حفظ ارزش های انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران نیز مانند دیگر اقشار جامعه خالصانه و ایثارگرانه در ادوار تاریخ انفلاب اسلامی همچون دوران دفاع مقدس پا به پای دیگر رزمندگان، خون خود را در راه حفظ ارزش های نظام اسلامی تقدیم انقلاب کرده و تصویری شجاعانه از خود برجای گذاشته در تاریخ این مرزو بوم جاودانه شدند. 

واژه خبرنگار یادآور زحمات افرادی است که در راه اعتلای بشریت کوشش می کنند

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در ادامه با اشاره به اینکه استان البرز چندین خبرنگار را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، گفت: روز خبرنگار فرصتی است گرانبها برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای عزیز خبرنگار به ویژه  شهید والامقام محمود صارمی است که در راه حفظ ارزش های نظام اسلامی، روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم جانان کردند.
رستمیان تاکید کرد: واژه خبرنگار یادآور زحمات خالصانه افرادی است که در راه اعتلای بشریت از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و از هیچ خطری نمی هراسند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار امیدواری کرد که امروز در کنار یکدیگر بتوانیم دین خود را نسبت به جامعه و شهدا ادا کرده و شرمنده شهدا نشویم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …