شنبه , 1 اردیبهشت 1403

حمله سگهای ولگرد به مادر و یک دختر سه ساله در مشکین دشت

سگ‌های ولگرد به دختر سه ساله در شهرک بعثت مشکین دشت،حمله و بدن دخترک را تکه تکه کردند تا جایی که ماهور سه ساله ساعت‌ها در اتاق عمل زیر تیغ جراحی بود.

انسان آزاری با پوشش حیوان دوستی در مشکین دشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، تعدادی سگ ولگرد به مادر و یک دختر سه ساله در مشکین دشت حمله و بدن دخترک را تکه تکه کردند تا جایی که ماهور سه ساله ساعت‌ها در اتاق عمل زیر تیغ جراحی بود.

مادر ماهور گفت: ما از خانه مادرم در شهرک بعثت خارج شده بودیم که این اتفاق افتاد، نمی‌دانم چطور شد که یک سگ ولگرد بزرگ به دخترم حمله کرد، او داشت ماهور را با خودش می‌کشید و می‌برد، همان موقع هفت تا هشت سگ دیگر هم رسیدند و یک گله سگ روی دخترم ریخته بودند و من با دیدن این صحنه فقط جیغ می‌کشیدم و کمک می‌خواستم.

سرپرست شهرداری مشکین دشت گفت: تعدادی از خانم‌ها اقدام به غذادهی به حیوانات می‌کنند که درخصوص جمع کردن سگ‌ها هم همواره با آنان مشکل داریم و به ما اجازه این کار را نمی‌دهند. او افزود: گویا هر ۲بیمار ترخیص شده اند ۲مرتبه برای عیادت تماس گرفتیم، اما پدر خانواده سرکار بود. صفرخانلو گفت: اکیپ پیمانکاران جمع آوری سگ‌های بلاصاحب را افزایش داده ایم و امیدواریم شهروندان ما را در جمع آوری سگ‌های بلاصاحب همراهی کنند. او افزود: سگ‌های جمع آوری شده از سطح شهر به مرکز نگهداری حلقه دره فرستاده می‌شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …