شنبه , 1 اردیبهشت 1403

حل مشکل آبگرفتگی برخی از منازل ماهدشت با ورود دستگاه قضایی

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری البرز، حسینعلی محمد یاری با اشاره به ورود دادسرا به موضوع آبگرفتگی معابر و منازل شهروندان ساکن در محدوده نهر «سیاه جوی» کرج گفت: آبگرفتی منازل و معابر یکی از اتفاقاتی بود که با آغاز فصل بارش و سرما ساکنان محدوده نهر سیاه جوی در ماهدشت شاهد بودیم که با انعکاس این موضوع به دادسرای ناحیه چهار، در راستای احیای حقوق عامه حل این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این نهر از رودخانه «دلمبر» سرچشمه می‌گیرد که از ارتفاعات کرج آغاز شده و در ادامه مسیر به انشعاباتی تقسیم شده که یکی از آن ها نهر سیاه جوی است.

وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده توسط دادسرای ناحیه ۴ کرج در خصوص رفع مشکل سیاه جوی و جلوگیری از سرازیر شدن آب به سطح شهر ماهدشت، جلسه ای در محل شهرداری ماهدشت با حضور ادارات متولی از جمله شهرداری، راه و شهرسازی، ادارات آب،گاز، مخابرات، نماینده فرمانداری، پلیس راه و یگان ویژه برگزار شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج در خصوص مصوبات این جلسه بیان کرد: در این نشست مقرر شد که شهرداری ماهدشت حداکثر ظرف ۱۵ روز طرح اجرای عملیات تعویض لوله های با قطر متناسب و نحوه حفاری آن را به ادارات خدمات رسان ارائه و ادارات مربوطه پس از دریافت طرح،  ظرف ۲ هفته پس از کارشناسی و اعلام نتایج، عملیات عمرانی را آغاز کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …