پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

حل مشکلات البرز مدیریت جهادی می طلبد

 به گزارش  روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج ،آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی چهارشنبه شب در  پانزدهمین نشست عمومی نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم البرز با موضوع هم‌اندیشی و هم‌افزایی ظرفیت‌های جریان انقلابی استان البرز با حضور استاندار  افزود:کار جهادی یعنی کاری که درست انجام‌شده، به‌موقع آغاز و به‌موقع نیز تمام شود.

وی  ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم استان البرز، خطاب به اعضای این نهضت، بیان داشت: شما معین و کمک‌حال استاندار هستید و باید صادقانه و خالصانه در خدمت نظام اسلامی باشید.

امام جمعه کرج  در ادامه بابیان اینکه اکنون یکی از مصادیق دولت انقلابی، کمک به استاندار در حوزه مسایل استانی است که استاندار البرز نیز از این موضوع استقبال کردند، اظهار داشت: امیدواریم این‌گونه جلسات فقط به گفت‌وگو ختم نشود و پاسخ‌ها نیز گفتاردرمانی نباشد زیرا در این صورت اثری نخواهد داشت؛ باید در مقام عمل پاسخ‌ها را ببینیم که در این راستا لازم است با سرعت و قدرت بیشتری امور را دنبال کرد و به‌پیش برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ادامه داد: در این نوع مدیریت باید وارد میدان شد و راهکارهای مناسب را پیدا و آن‌ها را عملیاتی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان، یادآور شد: نخبگان به میدان کار و عمل نیاز دارند تا بتوانند گوشه‌ای از مسئولیت‌ها را بر عهده گیرند؛ درصورتی‌که میدان در اختیار داشته باشند می‌توانند نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف ایفا کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به کتاب نظام مسایل استان البرز، عنوان کرد: کتاب نظام مسائل استان البرز به‌دور از آرمان‌گرایی و به‌صورت واقع‌بینانه با استفاده از مدیران و کارشناسان اجرایی و نظری توسط نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم استان البرز تهیه و به چاپ رسید.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه بنا بود کتاب نظام مسایل  استان البرز به شخص محترم رئیس‌جمهور تقدیم شود، گفت: به جهت ضرورت و سرعت در انجام خدمات در مقطع حساس کنونی این کتاب را نیابتاً به نماینده عالی ایشان در استان اهدا خواهیم کرد.

در پایان این نشست، یک نسخه از کتاب نظام مسایل استان البرز به‌عنوان یک نقشه راه برای پیشبرد امور و اهداف و رفع مشکلات این استان، توسط نماینده ولی‌فقیه در استان به استاندار البرز اهدا شد.

نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم البرز با رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج آیت‌الله حسینی همدانی در سال ۱۳۹۹ ضمن اعلام موجودیت طی تعداد ۱۲۴ جلسه خصوصی و عمومی با حضور مجموع ۲۹۷ نفر از نخبگان، صاحبین نظر و مدیران جوان و باتجربه ساکن استان البرز تشکیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …