شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تیم بانوان یکتا افروز درلیگ برتر شرکت می کند

مرتضی خادمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ریاست فدراسیون به ما اعلام کردند که آمادگی شرکت در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان را داشته باشیم که به همین منظور در حال آماده سازی تیم بانوان استان البرز هستیم.

وی اضافه کرد: امسال تیم لیگ برتری هندبال بانوان البرز تحت عنوان صنایع روشنایی یکتا افروز در رقابت های کشوری حاضر و تمام سعی ما بر این است که شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که دختران البرزی بتوانند در این دوره از رقابت ها جایگاه واقعی هندبال استان را نشان بدهند.

خادمی گفت: تیم لیگ برتری هندبال بزرگسالان بانوان استان به دلایلی از جمله جابه جایی ها در هیات و شیوع ویروس کرونا به مدت ۲ سال است که از شرکت در رقابت های لیگ برتر جا مانده که شرکت نکردن در این رقابت ها سبب شده تا امتیاز شرکت در رقابت های لیگ برتر از هندبال بانوان  البرز سلب شود.

وی ادامه داد: به همین منظور مذاکراتی با مسوولان ورزش استان و فدراسیون صورت گرفت که در نهایت با توجه به دیدگاه مثبت فدراسیون به هیات اعلام کردند که برای شرکت در رقابت های امسال لیگ برتر هندبال آمادگی داشته باشید.

خادمی با بیان اینکه همچنین در بخش آقایان در حال شناسایی استعدادها هستیم اظهار داشت: از مهم ترین برنامه های امسال هیات هندبال البرز علاوه بر شرکت تیم بانوان در لیگ برتر، اعزام نوجوانان پسر و امیدهای دختر به رقابت های قهرمانی کشور است.

وی در بخش دیگری نبود زیر ساخت ها را از مهم ترین مشکلات ورزش هندبال البرز عنوان و افزود: هندبال استان از داشتن یک سالن تخصصی محروم است با این وجود تمام تلاش مان را کردیم تا حداقل ۱۰ سانس از سالن انقلاب کرج را برای تمرین رده های نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و جوانان اختصاص دهیم.

۴۵۰ ورزشکار در استان البرز به صورت حرفه‌ای و آماتور در رشته ورزشی هندبال مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …