یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

تیم‌های نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال جوانان ایران در کاشان مشخص شدند

به گزارش ایرنا، در دیدارهای مرحله مرحله یک‌ چهارم نهایی تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین در سه ست متوالی به ترتیب مقابل تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبد پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

همچنین تیم‌های آذر باتری ارومیه با برتری سه بر یک مقابل تیم پیکان تهران و هورسان رامسر با پیروزی سه بر ۲ مقابل لبنیات هراز آمل به جمع چهار تیم برتر مسابقه‌ها صعود کردند.

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های ایران در بخش پسران فردا (یکشنبه) با مصاف تیم‌ سایپا تهران با آذرباتری ارومیه و تیم شهرداری ورامین مقابل هورسان رامسر انجام می‌شود.  

این مسابقه‌ها از روز شنبه ۲۰ آذر ماه جاری با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه هفت تیمی در سالن‌های جهان پهلوان تختی و شهدای اردهال کاشان آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

در گروه نخست تیم‌های سایپا تهران، آذرباتری ارومیه، راه‌یاب ملل مریوان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد و هورسان رامسر با هم به رقابت کردند و در گروه دوم تیم‌های پیکان تهران، فولاد سیرجان، لبنیات هراز آمل، پاس گرگان، شهداب یزد، سپاهان اصفهان و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود کردند و با انجام چهار مسابقه، چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد.

حسن فتاحی رییس هیات والیبال کاشان به عنوان سرپرست کل، اصغر حاجی کاظمی ناظر داوری و احمد دامغانی‌نژاد به عنوان نماینده سازمان لیگ فدراسیون در این مسابقه‌ها فعالیت دارند.

همچنین فریبرز مرادیان، رمضانعلی عزیزی، علیرضا گیلانی و مرتضی فاخران ناظران فنی و سعید واعظی، محمد هاشم‌اف، محمدرضا عزیزیان، علیرضا پوردهقان، محمد وحید مهرپور، احمد سرمست، مجتبی نعمتی، صادق رضایی و محمد آقایی داوران این مسابقه‌ها هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …