چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

تولیدکنندگان بتن سیمان را از واسطه‌ها خریداری می‌کنند

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی البرز گفت: مهم‌ترین مشکل تامین مواد اولیه به ویژه سیمان است که از سال گذشته شاهد نوسانات زیادی در این حوزه بوده ایم.

تولیدکنندگان بتن سیمان را از واسطه‌ها خریداری می‌کنندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شاهین ظهوری گفت: تولیدکنندگان بتن عمدتاً از طریق این واسطه‌ها سیمان مورد نیاز کارخانه‌های خود را تامین می‌کنند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی البرز، افزود: استان البرز از جمله استان‌های صنعتی است که در زمینه تولید بتن در کشور در جایگاه شاخصی قرار دارد.

به گفته ظهوری: مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان بتن، تامین مواد اولیه به ویژه سیمان است که از سال گذشته شاهد نوسانات زیادی در این حوزه بوده ایم.

او افزود: قطعی برق واحد‌های صنعتی از دیگر چالش‌های موجود در این حوزه محسوب می‌شود که با تعطیلی واحد‌های تولیدی سبب افزایش قیمت محصول نهایی شده است.

به گفته رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری (پول و بانک) و توسعه خدمات اتاق بازرگانی البرز، حجم تردد ماشین‌آلات حمل بتن آماده در محور‌های مواصلاتی استان در قیاس با کل حجم خودرو‌های عبوری از این محور‌ها به ویژه اتوبان کرج_تهران بسیار ناچیز است و نمی‌تواند دلیل موجهی برای تعطیلی کارخانجات بتن استان باشد.

او افزود: انتظار می‌رود که نهاد‌های متولی در بحث سنجش و پایش آلودگی هوا با مراکز صنعتی و تولیدی تعامل بیشتری داشته باشند تا کمتر شاهد تعطیلی کارخانه‌های استان باشیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …